۰۵ اردیبهشت ۱۳۸۹

ورزش همراه با "مصونیت" خانوم وزیر!


حجاب مصونیت است نه محدودیت! همین مصونیت مهم است نه اینکه بازوهای خانم وزیر نمی تواند بیشتر از بیست سانتی متر از بدنش دور شود!؟
مصونیت مهم است نه اینکه دست های خانم وزیر نمی تواند از کنار تنش بالاتر یا پایین تر برود ، چون مصونیتش می افتد زمین، خاکی می شود!؟
البته این مصونیت هیچ ربطی به مصونیت در برابر پوکی استخوان و فقر حرکتی و آرتروز زانو و کمر درد و افسردگی و وسواس و ... ندارد


خانم وزیر !در ( خلافت اسلامی) دارن نرمش " انجام میدن

وبلاک : تا رفع حجاب


۰۳ اردیبهشت ۱۳۸۹

ما زنان لخت می شویم تا ببینیم زلزله می آید یا نه ؟!


ما زنان لخت می شویم تا ببینیم زلزله می آید یا نه ؟!؟
یک آخوند (ساکن ایران!) گفته است، زنان با پوشیدن لباس های سکسی، باعث وقوع زلزله می شوند، برای همین یک کمپین براه افتاده است تا نشان دهد که او اشتباه می کند
ایران یکی از زلزله خیزترین کشورهای دنیا است، اما توضیحات این آخوند در مورد وقوع زلزله، باعث تعجب همگان شده است
برای اثبات اینکه ادعای (آخوند)کاظم صدیقی اشتباه است، هزاران زن به یک کمپین پیوسته اند که توسط جنیفر مک کریت بنا شده است. آنها می خواهند با نشان دادن برجستگی سینه خود، امتحان کنند ببیند که آیا جابجایی در صفحات زمین پدیدار می شود یا نه؟!!!؟
این طرح تا کنون که موفق بوده است چرا که هزاران نفر به این کمپین پیوسته اند
به نقل از این گروه، گفته شده است: در روز 26 آوریل من لختی ترین لباس خود را خواهم پوشید، همانی که برای شب در شهر کنار گذاشته ام، من زنان دیگر را تشویق می کنم که به من بپیوندند، با قدرت بدن ( سینه هایمان)، ما باید یک زلزله درست کنیم! اگر زلزله نشد، صدیقی باید یک توضیح منطقی(!!) دیگر بیابد!؟

روزنامه مترو- انگلستان

۰۲ اردیبهشت ۱۳۸۹

آقا ، چه کاره هست ؟؟





به تصویر دقت کنید، وقتی از بچه ی این آقا می پرسن آقات چیکارست، چی میگه؟ میگه آقام میله است؟ آقام پایه است؟ آقام ستونه؟ آقام سه پایه است؟ آقام گیره است؟ آقام دسته است!!؟

مراقب زن و زلزله باشید !؟


تهران که روی چندین گسل زلزله خیر قرار دارد، بی شک در صورت وقوع زلزله خسارات زیادی متحمل خواهد شد. ولی در زمانی که بزرگ ترین دانشمندان به طور شبانه روزی مشغول بررسی و مطالعه علائم زلزله نگاری هستند تا بتوانند خسارات را در صورت وقوع زلزله به کمترین میزان تقلیل دهند، یک روحانی(آخوند) جرأت یافته تا شیوه پوشش زنان ایرانی را عامل این بلای طبیعی بداند و دانش و فعالیت های زلزله نگاران را به چالش بکشد!!!؟
حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه تهران، در این رابطه اظهار داشت: "زنان بسیاری هستند که به درستی لباس نمي پوشند [منظور روسری است]، مردان جوان را به بیراهه مي کشانند و زنا را در جامعه گسترش مي دهند که احتمال زلزله را تشدید مي کند.!!!!.؟
" این خبر که جدا از رسانه های محلی، از سوی رسانه های خارجی نیز منتشر گردید، به سرعت در وبلاگ ها و در اینترنت اشاعه یافت و اکنون تبدیل به یک لطیفه شده است

۳۰ فروردین ۱۳۸۹

توقیف مطبوعات در (خلافت اسلامی) ادامه دارد


روزنامه بهار هم به جرگه روزنامه‌های توقیف شده پیوسته است. مدیر مسئول این روزنامه می‌گوید مواردی که در حکم توقیف آمده است را قبول ندارد


در یک سال اخیر بیش از ۲۰ روزنامه توقیف و بیش از ۵۰ روزنامه‌نگار بازداشت شد‌ه‌اند

مدير مسئول روزنامه بهار در گفت‌وگو با سایت ايلنا با اشاره به توقيف روزنامه بهار گفته است: « امروز بر اساس آنچه كه از طرف معاون مطبوعاتي و هيات نظارت بر مطبوعات به روزنامه ارسال شده است روزنامه بهار به دليل درج مطالب خلاف واقع و ايجاد شبهه(!) حكم توقيف گرفته است.

اين براي سومين بار است كه روزنامه توقيف مي‌شود و در سال ۷۹ بعد از ۷۶ شماره و در سال ۸۹ نيز روزنامه بهار بعد از ۷۶ شماره توقيف شده است.»

مدیر بهار در گفت و گو با ایلنا اعلام کرده است که مواردی که در حکم توقیف روزنامه آمده است را قبول ندارد و اضافه کرده است:« تاكنون نزديك به ۵ تذكر به اين روزنامه داده شده كه اين تذكرات براي چاپ گزارشاتی درمورد تغيير رنگ پرچم و امثال آن بوده است.

پیش‌تر و اواخر سال ۸۸ و در جریان توقیف روزنامه اعتماد، سردبیر روزنامه توقیف شده اعتماد، یادداشتی در روزنامه بهار منتشر کرده بود که در بخش‌هایی از آن آمده بود: «هر بار که روزنامه یی توقیف شد، در «اعتماد» نوشتم: آقایان، دوستان، برادران با از کار بازایستادن یک روزنامه با احتساب مشاغل جنبی حدود یکهزار نفر بیکار می شوند.

این بار به قول معروف وقتی خیاط در کوزه افتاد و خبر رسید که روزنامه خودمان یعنی «اعتماد» توقیف شده است، مانده بودم چه بنویسم.»

وزیر ارشاد !( خلافت اسلامی) اخیراَ گفته است که توقیف مطبوعات، امری عادی است و تا کنون هیچ خبرنگاری بخاطر شغل خبرنگاری بازداشت نشده است!!. این در حالی است که بنا به داده‌های معتبر، از تاریخ انتخابات ریاست جمهوری(!) در خرداد ماه گذشته تا کنون بیش از بیست روزنامه توقیف شده‌اند، بیش از ۵۰ روزنامه‌نگار سر از زندان درآورده‌اند و شماری از آنها نیز مجبور به مهاجرت و ترک ایران شده‌اند.


۲۶ فروردین ۱۳۸۹

عكس هايي از دانشگاه هرمزگان و خوابگاه دختران دانشجو








برزخ کار با دستمزد نازل





شورای‌عالی کار حداقل دستمزد سال ۸۹ برای کارگران را ۳۰۳ هزار تومان اعلام کرده است. این مبلغ حداقل تناسب را با هزینه‌های زندگی در تهران ندارد، ولی بحران بیکاری، زحمتکشان را به قبول همین سقف به شرط ادامه کار واداشته است

۱۴ فروردین ۱۳۸۹

نکته !؟



اگر آدميان قواعد مشخصی برای اداره تمام امور زندگی خود در اختيار داشتند


و يا بخت هميشه با آنها يار بود ، هرگز به خرافات روی نمی‌آوردند

۱۲ فروردین ۱۳۸۹

باد ....... صلواتی !!؟




اعدام !؟


اعدام هر انسانی بدلیل جرم، خود تکرار جرم دیگری است
برای مبارزه علیه اعدام باید با اندیشه اعدام مقابله کرد
قوانین بدوی مربوط به بازتولید جامعه، همواره فرد را قربانی جامعه کرده است