۲۵ دی ۱۳۸۷

موضوع خیلی هم جدی است


در يكي از روزهاي خوش اقبالي خودم(!) در يك سفر تاريخي(!) با هواپيماي توپولف شركت ایرانی تابان همسفر شدم
در ابتداي ورود به هواپيما با بوي گازوئيل و بوي مطبخ مرحوم بي بي جانم مواجه شدم ! حال اين بو از كجا متصاعد بود بايد از دست اندركاران آماده سازي اين هواپيماها پرسيد
هواپيمابا ۶۵ دقيقه تاخير(!) پرواز كرد البته با صداهاي عجيب و غريب و لرزشهايي كه هر لحظه احتمال افتادن هواپيما را تداعي ميكرد و منجر به خواندن شهادتين و چهار قل و هردعايي(!) كه بلد بودم شد
نكته ديگر در اين سفر نشريه اي بود كه شركت تابان با بي سليقگي كامل براي مسافرين تهيه كرده بود و در صفحه دوم آن گزارشي از سانحه هاي هوايي سال گذشته در جهان را ظاهرا براي طيب خاطر و ايجاد آرامش مسافرين چاپ نموده بود

اما" سرویس پذیرائی! " كه كيفيت بهداشتي آن را ملاحظه ميفرمائيد . خيارشور كپك زده گل سرسبد اين پذيرايي بود كه به نظر شما ميرسد

البته قصدم اين نبود كه اين شركت را رسوا كنم اما وقتي به ميهماندار مراجعه كردم و تقاضاي تعويض باكس خودم را نمودم ايشان با پررويي گفت: همين را براي ما آورده اند و نميتوانيم كاري بكنيم لهذا گوشي تلفن از جيب درآوردم و شروع به عكس برداري نمودم تا دوستان چنانكه به هواپيمايي تابان ميروند يك لقمه نان و پنير هم براي خود همرا ببرند

هیچ نظری موجود نیست: