۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹

رابطه‌ی صدای نازک زنانه با گواهی ازدواج • گالری کاریکاتور

زیر تیغ سانسور

"بگو: دو، ر، می، فا..." اگر زنی قادر به خواندن موزون این نُت‌ها نباشد، حائز شرایط دریافت گواهی ازدواج نیست!!!!؟

"سازمان ملی جوانان ایران: "زن باید از شوهر خود حرف شنویی داشته باشد و از او فرمانبرداری کند"

"گواهی ازدواج" روزنامه‌ها: "بر اساس تصمیم‌گیری سازمان ملی جوانان، مردانی شایسته ازدواج هستند که از قدرت، چهارشانگی و توان دفاعی برخوردار باشند!!!؟
. زنانی شایسته ازدواج هستند که از تناسب اندام، ظرافت مو و ابرو و ظرافت صدا(!!) برخوردار باشند.
در سامانه ازدواج سازمان ملی جوانان گفته شده، زنی که می‌خواهد ازدواج کند، نباید ‌متکی به زیبایی خود باشد، نباید وابستگی و فخر فروشی به مال پدرش داشته باشد، مدپرست نباشد، متکی و وابسته به دیگران نبوده و جاه طلبی نداشته باشد. سازمان ملی جوانان بر این اعتقاد است که زنان نازا، کثیف، لجباز، نافرمان و سرکش نسبت به شوهرشایستگی همسری مردان را ندارند!!!!؟."

"تولید لباس هماهنگ برای زنان کارمند" روزنامه‌ها: "معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی(!) با بیان این‌که در طراحی پوشش هماهنگ دو رویکرد مورد نظر بوده است، تصریح کرد: ‌سعی شده است در طراحی این پوشش به گونه‌ای عمل شود که نشان‌دهنده‌ی حفظ مواریث فرهنگی و دینی ما باشد!!!؟
. به خصوص با توجه به این‌که در سال‌های گذشته تهاجم فرهنگی بیگانگان باعث ایجاد مشکلاتی در جامعه شده است!!؟
. معاون صنایع دستی گفت: به زودی تمامی کارمندان معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی از این لباس‌ها استفاده می‌کنند و سپس قرار است همه کارمندان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این لباس‌های طراحی‌شده را به تن کنند
. او گفت: وزیر آموزش و پرورش(!!) نیز از این پوشش‌ها استقبال کرده و می‌توان امیدوار بود که در آینده‌ای نزدیک افراد شاغل در آموزش و پرورش نیز از این لباس‌ها به عنوان لباس فرم استفاده کنند!؟."

هیچ نظری موجود نیست: