۳۱ تیر ۱۳۸۹

اجرای حکم وحشیانه قطع دست پنج نفر در همدان


پنجشنبه، 31 تیر ماه 1389 برابر با 2010 Thursday 22 July

خبرگزاری هرانا - دادستان (!) همدان از اجرای حکم قطع دست 5 شهروند به اتهام سرقت در زندان مرکزی همدان خبر داد

وی در خصوص مشخصات سارقین به خبرگزاری ایلنا گفت: 5 سارقی که حکم قطع ید آنها امروز در زندان مرکزی همدان اجرا شد میانگین سنیشان بالای 25 سال بوده است.

بیگلری هدف از اجرای حد سرقت را متنبه شدن خود سارق(!!) و همچنین عبرت آموزی افراد دیگر بیان کرد.

وی در خصوص اجرا نشدن حکم در ملاء عام اظهار داشت: در طول تاریخ ملت شیعه مظلوم واقع شده و استکبار جهانی از اجرای این حکم سو استفاده می کند(!!) و ادعا دارد که ایران حقوق بشر را رعایت نمی کند!!!!؟.

حدود سه هفته پیش نیز رسانه های (خلافت اسلامی) از قطع دست فرد دیگری در شهرستان ملایر خبر داده بودند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سرقت از منزل يک مرجع حکومتی (استاد اخلاق!!!!؟)
سایت آخرين نیوز: در اتفاقي بي‌سابقه منزل يك مرجع تقليد(!) مورد هجوم سارقان قرار گرفته و به آن دستبرد زده شد.

اين مرجع تقليد كه از جمله مراجع صاحب نامی است كه در شهرستان مستقر است چندي پيش پس از مراجعه به منزل و پياده شدن از خودرو هنگام ورود به منزل متوجه مي‌شود شخص غريبه‌اي در غياب خانواده‌اش وارد منزل شده و قصد سرقت از منزل را دارد. سارق مذكور با مشاهده اين مرجع و استاد اخلاق(!!!!) پا به فرار گذاشته و از خانه متواري مي‌شود.

دقايقي(!!!) پس از اين واقعه يكي از نزديكان اين عالم جليل القدر(!!!) با مراجعه به منزل ايشان متوجه واقعه شده و ديگران را نيز مطلع مي‌كند.گفتني است كه در اين حادثه عجيب(!!!!) به اين مرجع عاليقدر صدمه‌اي وارد نشده اما كم كاري مسئولان و محافظان در این خصوص موجي از نگراني‌ها(!!) را به وجود آورده است.
________
به نحوه تنظیم خبر دقت کردید.... انگار یک کودک دبستانی آنرا نوشته است.....
دوم - چه اتفاق عجیبی!!!!. در عصر خلافتی که شاهدیم جامعه به دزد بازار بدل شده و این عالم اخلاقی ازاین که یک مادر مرده لابد گرسنه و یا مست وارد خونه اش شده و دست خالی هم گذاشته و رفته - دچار نگرانی شده است!!!!!!...