۱۸ آذر ۱۳۸۹

اینها میخواهند نظام اداری (خلافت اسلامی) را (ارتقاء سلامت) ببخشند!!!؟

همایش ارتقاء سلامت نظام اداری
همایش ارتقاء سلامت نظام اداری صبح امروز چهارشنبه با حضور آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در محل نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.







۱ نظر:

ناشناس گفت...

دین به جای دانش و دکترا برای حفظ قرآن!

6 آذر- کیهان آنلاین- در ادامه تلاش های پیوسته و فزاینده رژیم برای اسلامی کردن آموزش و پرورش و دانشگاه های کشور و هم چنین تغییر فرهنگ جامعه به یک فرهنگ دینی که در عین حال سبب پروردن گروه های فرصت طلبی می شود که برای برخورداری از امکانات حکومتی و دولتی ترجیح می دهند راهی را در پیش گیرند که جمهوری اسلامی در برابر آنها گشوده است، قرار است سیصد حوزه علمیه جدید در سراسر ایران آغاز به کار کنند. «پیوند دانشگاه و حوزه» که آیت الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی از آن سخن می گفت، می رود تا با حذف دانش و دانشگاه و جایگزینی آن با دین و حوزه آخرین گام ها را به سوی تأسیس یک «جامعه دینی» بردارد. اما این که جامعه ایران و به ویژه نسل های جوان با وجود این بمباران تبلیغاتی و فرهنگی که سی و دو سال است به طور مداوم جریان دارد، در واقعیت از دین گریزان شده و در یک روند موازی با حکومت، درست در جهت خلاف اهداف آن حرکت می کنند، ظاهرا زمامداران رژیم را نگران نمی سازد. اتفاقا آنها ظاهرا بر این باورند که کمبود آموزش و فرهنگ دینی سبب این سرخوردگی و روی گرداندن از دین و اسلام و گرایش فزاینده به سوی بی دینی یا ادیان دیگر از جمله مسیحیت و زرتشت شده است.

امروز حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی معاون امور مدارس مرکز مدیریت حوزه های علمیه جمهوری اسلامی در گفتگو با خبرگزاری رسا در تبریز اعلام کرد: هم اکنون حداقل سیصد مدرسه علمیه در سراسر کشور در حال ساخت است. وی شمار طلبه هایی را که در مدارس علوم دینی به تحصیل «علوم و معارف اسلامی» مشغول هستند هشتاد هزار نفر اعلام کرد.

امروز در خبر دیگری از سوی خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، ایرنا، اعلام شد برای کسانی که قرآن را از حفظ بتوانند بخوانند، مدرک دکترا صادر می شود! مهدی نادی «مسئول امور قرآنی» اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری گفت: آزمون شفاهی حفظ تخصصی قرآن امروز آغاز شد که 343 خواهر و 62 برادر در آن رقابت می کنند. برگزاری این آزمون یک هفته طول می کشد. این عده خواهر و برادر از میان 1050 خواهر و برادر دیگر برگزیده شده اند.

به گفته مهدی نادی بنا به سطح کسانی که قرآن را از حفظ بخوانند، مدارکی معادل دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتا دکترا داده خواهد شد!

سرمایه عظیم و تبلیغاتی که رژیم در کنار انحلال دانشگاه علوم پزشکی و تحریف و حذف رشته های علوم انسانی برای گسترش فرهنگ و آموزش اسلامی به کار می برد، با وجود این که در طول سی و دو سال نتیجه عکس برای آن به بار آورده است، با این همه به نظر می رسد جمهوری اسلامی تمام توجه و توان خود را بر روی بخشی از جامعه متمرکز کرده است که به دلایل مختلف، از جمله معاش اقتصادی و فرهنگ سنتی، هربار و همواره به آن «لبیک» می گویند. اما این که تمامی این تلاش ها بتواند در روزگار سرنوشت ساز به یاری رژیم بیاید، موضوعی است که خود جمهوری اسلامی نیز نسبت به آن اطمینان ندارد.
کیهان لندن