۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰

خان علی ، بیمار دیابتی رها شده در خیابان را دریابید!؟

مشت نمونه ی خروار **

تکرار افتضاح تهران، این بار در ارومیه،(رضائیه) ..... آیا کسی پاسخگو هست؟

به گزارش آینانیوز، خانعلی حسینی یک نمونه دم دستی از بیماری است که گوشه ای از ارومیه رها شده و بدون اینکه دست استکبار جهانی در کار باشد!!، دارد زیر سایه بی توجهی و بی اعتنایی مسئولین انتظار مرگ را می کشد.


معاون مدیرکل اجتماعی استانداری آذربایجان غربی می گوید: تقریبا همه ارگانهایی که احساس می کردم وظیفه دارند تا این بیمار دیابتی را نجات دهند ، در جریان گذاشته و درخواست کمک کردم اما همگی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردند. ،

! آقای معاون، وقتی از کمک این ارگانها برای نجات این پیرمرد عاجز مانده دست به دامن رسانه ها شده است.

بعد از دو هفته از افتضاحی که در رهاسازی بیماران بیمارستان (امام) تهران بوجود آمد و طی آن همه تنبیه شدند!!- الا مسئولینی که باید پاسخ می دادند این بار یک انسان بی کس و فقیر دیگر در گوشه ای از مرکز استان آذربایجان غربی با یک پای قطع شده و یک پای در انتظار قطع شدن، به امان خدا رها شده است.


وقتی عصر چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت با فراخوانی یک شهروند راهی اقامتگاه این پیرمرد شدم تازه فهمیدم که نزدیک یک ماه است که او را به این حال رها کرده اند و هیچ کس پاسخگو نیست.
خانعلی حسینی اهل روستای ترکمان از محال باراندوزچای ارومیه است که به دلیل بیماری دیابت شدید یک پایش را قطع کرده اند و پای دیگرش در انتظار قطع شدن است. وی بدون کس و کار و سرپناه تنها با کمک کیوسک داران و دست فروشان میدان آذربایجان ارومیه روزگار می گذراند.



یکی از کسبه می گوید خان علی وقتی سالم بود در یک کارگاه تولیدی نگهبانی میداد. یک مدتی هم گوسفندچرانی کرده است اما از وقتی بیمارشده و از کار افتاده است به امان خدا رهایش کرده اند.
این تصاویر که دل هر انسان باشرفی را به درد می آورد و اگر قرار بر پذیرفتن مسئولیت نگهداری و نجات این پیرمرد است خیلی ها باید امروز پاسخگو باشند.

باشد تا این بی مهری!( بی توجهی وبی اعتنائی متصدیان امور) دامنه دار نشده! و به لکه ننگی بر پیشانی مسئولین استان بدل نشود




هیچ نظری موجود نیست: