۲۳ مرداد ۱۳۹۰

فارس و کیهان عکس درگیری مسابقات فوتبال را بعنوان “سرکوب تظاهرات مردم در انگلیس” منتشر کردند!!؟

عکس هائی که آبروی حرفه ای را بردند
رسانه هاي وابسته به حکومت اسلامي ایران متهم شده اند که از عکس هاي آرشیوي زمان ها و مکان هاي مختلف در انگلستان و جاهاي دیگر براي به تصویر کشیدن شورش هاي لندن به عنوان نشانه های "قیام مخالفان سلطنت در انگلستان"، استفاده کرده اند.
بلافاصله بعد از آغاز شورش ها، حکومت ایران از این فرصت استفاده کرد تا حکومت انگلستان را بابت آنچه که "سرکوب وحشیانه مخالفان سیاسي" نامیده بود، محکوم کند.
اما در روزهاي اخیر جامعه مجازي ایران و وبلاگ ها اعلام کردند که عکس هاي منتشر شده در خبرگزاري ها و روزنامه هاي ایران، در زمان ها و مکان هاي دیگري گرفته شده است.
اکثر این عکس ها در خبرگزاري نیمه رسمي فارس منتشر شده بود که با پول فرماندهان سپاه کار مي کند و روزنامه کیهان که تحت نظر مستقیم ,(والی فقیه!) منتشر مي شود. عکس هاي منتشر شده در فارس، مورد استفاده اکثر رسانه ها در ایران قرار گرفت.
در میان عکس ها، تصویر مردی چاپ شده بود که صورتش غرق خون است. این عکس را دیلي میل در سپتامبر سال 2010 در گزارشي چاپ کرد که درباره برنامه هاي امنیتي درنظر گرفته شده در مسابقه فوتبال بین دو تیم منچستر یونایتد و رنجرز بود.
عکس دیگر، از اعتراض هاي لندن در سال 2009 در حمایت از فلسطین گرفته شده بود. یکي از عکسها مربوط به شیلي بود که تابلو راهنمایي و رانندگي آن به زبان اسپانیولي بود.
تصویري دیگر، خیاباني پر از پلیس را نشان مي دهد که از کارناوال ناتینگ هیل در سال 2008 گرفته شده بود.
تصویر پلیس هاي اسب سوار هم متعلق به اعتصاب معدنچیان در سال 1984 است









** نکته

نكته بسیارگویا (تسخیر رسانه ها توسط مشتی بیسواد و ناآگاه) اينجاست كه تابلو راهنمايي موجود درسومین تصوير به زبان (اسپانیولی) است!- در حالیکه در انگلستان نظیراین تابلو به زبان انگلیسی دیده و خوانده میشود!!؟

۱ نظر:

ناشناس گفت...

فارس و کیهان عکس درگیری مسابقات فوتبال را بعنوان “سرکوب تظاهرات مردم در انگلیس” منتشر کردند (+عکس)
◊ asriran.com
روزنامه کیهان و خبرگزاری فارس عکس‌های درگیری مسابقات فوتبال و یا درگیری‌های دیگر متعلق به سال‌های گذشته در انگلیس را به عنوان “سرکوب گسترده تظاهرات مردم در انگلیس” منتشر کردند.