۱۸ مهر ۱۳۹۰

بی خانمانی و فقر، زوج ایلامی را چادرنشین کرد

اینجا میدان معلم است، پارک معلم شهر ایلام- اما در این پارک صحنه ای تاسف بار دل هر بیننده ای را به درد می آورد!. در میانه پارک زوجی زیر چادری مسافرتی دو ماه است روزگار می گذرانند
حمید علیزاده متولد سال 1357 با 33 سال سن بعد از سالها رنج تنگدستی به دلیل نداشتن خانه باید همراه با همسر و فرزند خود زیر چادر آن هم در پارک زندگی کند.

حمید علیزاده گفت: به نهادهای حمایتی کمیته امداد(!) و بهزیستی بارها مراجعه کردم ولی هیچ کمکی به من نکرده اند حتی نتوانستم وام 500 هزار تومانی بگیرم که حداقل یک زیرزمین اجاره کنم.


این جوان گفت: کارشناسان کمیته امداد از محل زندگی من بازدید کرده اند و وقتی دوباره برای دریافت وام به آنها مراجعه کردم به من گفتند به تو 300 هزار تومان وام می دهیم ولی یک شرط دارد آن هم اینکه اول باید خودت خانه را اجاره کنی!؟



هیچ نظری موجود نیست: