۰۶ مهر ۱۳۹۱



 رئيس اتحاديه نمايشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران به خبرگزاری ایسنا گفت:« خودروهای معيوبی كه از سوی يک خودروساز خارجی برای رفع عيب فراخوانده شده بودند را يك شركت واردكننده داخلی ۳۰ درصد ارزانترخريداری و وارد كشور كرده است».
 وی افزود که این خودروها از سوی شرکت تولید کننده از رده خارج محسوب و دارای مشکلاتی چون ضعف سیستم ترمز و خرابی کامپیوتر بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر حدود ۱میلیون نفر از کل بیکاران کشور را فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند!...، بالاترین تعداد بیکاران در رشته‌های صنعت و فرآوری، کامپیوتر، هنر و روزنامه‌نگاری قرار دارند.
 بیشترین درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی در سن ۲۰ تا ۳۰ سال قرار می‌گیرند. این گروه در بهار امسال نرخ بیکاری ۶ /۲۸ درصدی را تجربه کردند. بیکاری مردان ۸ /۲۵ و بیکاری زنان ۵ /۳۹ درصد بوده‌است.

۲۰ هزار کارگر ایرانی در نامه اعتراضی خود به عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عدم پرداخت دستمزد‌ها، بیکار سازی‌ها، قراردادهای موقت، نا‌امنی شغلی و دستمزدهای به‌شدت زیر خط فقر، اعتراض کرده و هشدار داده‌اند بسیاری از اقلام غذایی و رفاهی به‌صورت روزانه و با سرعتی غیرقابل‌تصور در حال برچیده شدن از سفره خالی کارگران است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های عشایری ایران با ابراز تاسف از سنگ اندازی برخی از دولتمردان در رابطه با استفاده از گوشت قرمز تولید داخل گفت: «درحال حاضر دست‌های پشت پرده‌ای در بدنه دولت وجود دارند که منافع خودشان را در واردات دام زنده و گوشت قرمز به کشور می‌بینند و اجازه نمی‌دهند که ایران در تولید گوشت قرمز خودکفا شود.»

هیچ نظری موجود نیست: