۳۰ مهر ۱۳۹۱

ایران (اسلامی) در میان ۱۹۰ کشور دنیا از نظر ایمنی و تصادفات رانندگی رتبه ۱۸۹ را داراست و تنها سیرالئون از این نظر وضعیت نامناسب‌تری به نسبت این کشور دارد.

یک دستگاه اتوبوس متعلق به "کاروان راهیان نور!" در محور ایذه به شهر کرد واژگون شد و ۲۶ دختر دانش‌آموز مقطع دوم دبیرستان اهل بروجن در دم کشته شدند. ۱۴ دانش آموز مجروح نیز به بیمارستان‌های استان خوزستان منتقل شدند.
بر اثر واژگونی یک اتوبوس مسافربری در خوزستان ۲۶ دانش‌آموز دختر مقطع دوم ‌دبیرستان اهل بروجن در دم کشته و  ۲۳ دانش‌آموز دیگر زخمی شده‌اند. در پی این حادثه ۳ روز عزای عمومی در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شده است
                                   

اینجا ایران ( اسلامی ) است! ...26 نفر در اردوی اجباری میمیرند; آب از آب تکان نمیخورد; کسی استعفا نمیدهد; مسئولان هم فقط میگویند: اجرشان با خدا ... !

 محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین (!!) در واکنش به
کشته شدن 26 دانش آموز در اردوی اجباری راهیان نور(!!) که 10 نمره از درس آمادگی دفاعی را شامل میشود گفت: شکی نیست روح ملکوتی این زائران شهدا که برای کسب معرفت از محضر شهیدان بزرگوار به سوی سرزمین‌های مقدس هجرت نمودند، امروز در بهشت شهیدان است و به مصداق این آیه، اجر این مهاجران با خدای متعال است .!!!!..

راهیان گور

این کاروان که قاصد مرگ است جای نور،
این کاروان کور‌ ِ‌پر از راهیان گور

این کاروان که دخترکان مرا به باد...
این کاروان که دخترکان مرا به زور...

بلعید مثل مار سیاهی که تاج داشت
دزدید و برد تا ته جادره‌های دور

از زهر تلخ جام شهادت، نصیبشان
از افتخارهای دروغینِ بی غرور

لعنت به دست خونی صیاد شهر باد
بر عشقمان ببین که چه گسترده‌اند تور

لعنت به جنگ و چنگ پر از مرگ جنگ باد
لعنت بر این زمین پر از مینِ‌ بی‌عبور

افتاده جان مردم من دست قاتلان
یک مشت بی‌کفایت بی‌مغز بی‌شعور!

هیچ نظری موجود نیست: