۲۳ دی ۱۳۹۱

وقتی پلیس (راهنمائی ! و رانندگی ) خودش تصادف می‌کند

بر اساس آماری که مقامات (خلافت) اسلامی ارائه کرده‌اند، سالانه بیش از ۸۰۰ هزار تصادف در ایران رخ می دهد و این کشور( به شدت بهم ریخته ) در ردیف دوم حوادث مرگبار جاده ای جهان قراردارد. آماری از میزان تصادفات خودرو‌های پلیس در دسترس نیست اما هر از چند گاهی اخبار متفاوتی از خودرو‌های پلیس منتشر می‌شود.
سایت "البرزنیوز"، ۱ خرداد ۱۳۹۰ در گزارشی با عنوان "آقای پلیس به کجا چنین شتابان؟!" از برخورد بنزالگانس پلیس با ۲۰۰ کیلومتر سرعت با یک مینی‌بوس در شاهرود خبر داد. این تصادف ۱۷ سرنشین مینی‌بوس را راهی بیمارستان کرد. بنا بر این گزارش حداکثر سرعت در آن جاده ۶۰ کیلومتر بوده است!.

سال‌هاست که نیروی انتظامی ایران قصد دارد خودروهای دیگری را در ناوگان نیروی انتظامی(!) جایگزین بنز کند. پیش از این  فرمانده نيروي انتظامی (خلافت) اسلامی گفته بود: هزينه نگهداري خودرو بنز بسيار بالاست، قطعات خودرو بنز كمياب است، همچنين تعميرگاه آن نيز در همه نقاط كشور وجود ندارد!!، به اين ترتيب براي تعويض روغن خودرو بنز حتما بايد آن را از شهرستان‌‏هاي دور به مراكز استان منتقل كرد.» !!.

براي تعويض روغن خودرو بنز حتما بايد آن را از شهرستان‌‏هاي دور به مراكز استان منتقل كرد.» !!.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

آیا می شود ادعا کرد که یک سیستم دیکتاتوری محض بدون در نظر گرفتن "جمعیتی" که دیکتاتوری را – ذهنی یا عینی – قبول دارند! وجود داشته باشد؟