۲۵ بهمن ۱۳۹۱

" بیمار دزدی " درایران اسلامی ، ابعاد نگران کننده ای پیدا کرده است

ما علاوه بر اینکه زندگی مادی شما را می‌خواهیم مرفه بشـود، زندگی معنوی شما را هم می‌خواهیم مرفه باشد. شما به معنویات احتیاج دارید. معنویات ما را بردند اینها. دلخوش نباشید که مسکن فقط بسازیم، آب و برق را مجانی می‌کنیم برای طبقه مستمند، اتوبوس را مجانی می‌کنیم برای طبقه مستمند، دلخوش به این مقدار نباشید، معنویات شما را، روحیات شما را عظمت می‌دهیم<خمینی>.

                                                 ************************

در روزهای اخیر مسئله  " بیمار دزدی " به هنگام  " خدمات اورژانسی! " توجه رسانه ها و متصدیان بهداشت! و سلامت!! در ایران اسلامی را جلب کرده است.
عباسی سخنگوی کمسیون بهداشت و درمان! مجلس شورای!! اسلامی  به خبرگذاری " نسیم " گفته است که این کمسیون از حدود سه ماه پیش با دستگاه های مسئول برای " بر خورد با پدیده زیر میزی "رشوه گیری " و " بیمار دزدی " که درسالهای اخیر شکل گرفته است، جلسات مشترکی داشته اند!..
این دزدی به گفته متصدیان  بهداشتی مملکت اسلامی، هنگامی انجام میگیرد که فرد بیمار در آمبولانس و در حال انتقال به بیمارستان است..... گرچه قرار است این بیمار به یک بیمارستان " دولتی!! " منتقل شود- ولی همراهان وی ( یعنی خدمه آمبولانس)  او رابه یک بیمارستان خصوصی می سپارند!!!.
این اقدام از طریق قانع کردن بیمار به این بهانه که بیمارستان مورد نظر آنها خدماتش بهتر است و ..و...و.. انجام میگیرد!.

به نوشته روزنامه " سلامت " رانندگان خاطی آمبولانس ها به واسطه تبانی صورت گرفته از سوی برخی بیمارستان های خصوصی! حتی پیش از تحویل بیمار و بستری شدن او " پورسانت " ویژه ای!! از بیمارستان دریافت میکنند!..
آمبولانس هائی که در کمین وشکار بیماران شهرستانی در ورودی ها (تهران) هستند!.
آمبولانس هائی  در ورودی های شهر تهران در کمین آمبولانس های حامل بیمار شهرستانی ها می ایستند ودر ازای پرداخت حق حساب! - بیمار را تحویل گرفته و او را به مراکز درمانی!! مورد نظرشان منتقل میکنند!.
    
                                                      کارمان به کجا کشیده است----------------------

۱ نظر:

ناشناس گفت...

حکومت مستضعفین؛ آپارتمانهای میلیاردی با دستگیره‌های طلا
در آشفته بازار مسکن پایتخت، واحدهای مسکونی لوکس و پنت هاوس یک هزار متری، ۴.۵ میلیاردی و ۳۰ میلیاردی خرید و فروش می شوند.

خبرنگار همشهری آنلاین در گزارشی میدانی به بررسی بازار مسکن در الهیه، نیاوران، زعفرانیه، فرمانیه و سعادت آباد پرداخت که بر اساس بررسی های قیمت آپارتمان های مجلل در این مناطق متری ۹ تا ۳۰ میلیون تومان است.

این واحد ها دارای امکاناتی نظیر زمین ورزش، باشگاه بدن سازی، شیرآلات طلا و حتی استخر داخل آپارتمان هستند.

یکی از فروشندگان این واحدها ادعا می کند هیچ وسیله ایرانی در ساخت دکوراسیون و وسایل این واحدها به کار نرفته است