۰۴ اسفند ۱۳۹۱

پروازها و فرودگاههای مایه آبروریزی ایرانیان

در حالیکه ایران اسلامی<آخوندی>;ادعا میکند در حال تکمیل تکنولوژی هسته ای میباشد! و به پیشرفته ترین تکنولوژی های نظامی دست یافته است!، فرودگاهها و پروازهای ایران از لحاظ فنی و مدیریتی دچار مشکلات جدی هستند.
 گذشته از ایمنی کم پروازها (در هفته گذشته ۴ پرواز دچار نقص فنی شده و نزدیک بود که سانحه ساز شوند)، فرودگاه‌های ایران نیز در وضع نامناسبی میباشند. به گزارش تابناک، در این میان، فرودگاه بین‌المللی (!!)تهران <خمینی> که از آن به عنوان ویترین سیستم حمل و نقل هوایی ایران و آبروی نظام یاد می‌شود!!، با ضعف مدیریتی شدید و مشکلات عمده روبرو میباشند از جمله:
سرویس‌های ضعیف بهداشتی، خرابی برخی آسانسورها، طراحی بد پارکینگ‌ها و کثیفی و آلودگی آنها، اختصاص ندادن امکانات کافی برای مسافران خسته که موجب می‌شود ساعت‌های طولانی در صفوف مختلف از جمله گیت بازرسی، بلیت و گمرک، در انتظار به سر برند. این امر نه‌تنها موجب آبروریزی در برابر دیدگان مسافران و گردشگران خارجی شده، بلکه ایرانیان را نیز با مشکلات گوناگون و بی‌احترامی به ایشان روبه‌رو کرده است.
 تابناک مینویسد ایرانیان معمولا به اینگونه وضعیت‌ها نه تنها در فرودگاه، بلکه در دیگر جاهای پرمراجع<ایران اسلامی> عادت کرده‌اند!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

افزایش 40 درصدی قیمت‌ها در نوروز 92

هزینه یک شب اقامت در هتل 5 ستاره مشهد 560 هزار تومان

خبرگزاری تسنیم : رئیس اتحادیه هتلداران مشهد گفت: هزینه اقامت هتل‌های مشهد برای نوروز 92 با افزایش 40 درصدی همراه است و هتلداران به دلیل افزایش سرسام آور هزینه‌ها مجبور به این افزایش قیمت هستند.
محمد قانعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره افزایش قیمت‌ هتل‌های مشهد در آستانه نوروز اظهار داشت: هم‌اکنون در تمام زمینه‌ها از جمله خدمات، حامل‌های انرژی، مواد غذایی و ملزومات هتل به طور سرسام آوری با افزایش هزینه‌ها مواجه هستیم.

وی افزود: پیشنهاد هتل داران مشهد برای تعیین نرخ جدید برای نوروز 92 افزایش 40 درصدی قیمت‌هاست، هم اکنون هزینه یک شب اقامت در هتل دو ستاره 50 هزار تومان و در هتل 5 ستاره 400 هزار تومان است.