۰۳ مرداد ۱۳۹۲

امر به معروف" سه مرحله دارد !.... اولین و دومین و سومین مرحله آن که 34 سال ادامه داشته- توهین و تحقیری است که بدون کمترین نتیجه - از سوی متحجرین که نام (اعلم وآیت!!) هم روی خود گذاشته اند اعمال شده است

ماجرای کتک خوردن "زن محجبه که درباره حجاب امر به معروف کرده"، بین مقامات <متحجر>ایران بالا گرفته است.
 برخی نمایندگان<متحجرین> خواستار پی‌گیری ماجرا شده‌اند، فرمانده ناجا اما از مردم می‌خواهد که در "امر به معروف"، برخورد انتظامی نکنند!.
فرمانده نیروی انتظامی! در واکنش به انتشار خبر "کتک خوردن زنی که درباره حجاب امر به معروف کرده است" گفته که "امر به معروف" سه مرحله دارد.  به گفته فرمانده نیروی انتظامی، «در مرحله اول، عملی و رفتاری، در مرحله دوم تذکر لسانی و در مرحله سوم برخورد انتظامی است که مرحله سوم ویژه ماموران حکومتی است که مردم از ورود به مرحله سوم اجتناب کرده و تذکر کفایت می‌کند. تلاش برای دستگیری فرد خطاکننده و تحویل آن به ماموران، خلاف مقررات و قوانین است.»
خبرگزاری "فارس" اخیرا در گزارشی نوشته بود که در میدان پونک تهران یک خانم "محجبه" که در مورد "بدحجابی"، "امر به‌معروف" کرده است، با واکنش طرف مقابل روبه‌رو شده و از دست او "کتک" خورده است.
این خانم "محجبه" به خبرگزاری"فارس" گفته «به این خانم تنها یک جمله گفتم و آن این بود که "می‌شود حجابت را رعایت کنی". فقط و فقط همین یک جمله را گفتم که هنوز به نقطه آخر آن نرسیده بودم به یک باره، به سمت من حمله کرد و گلوی من را فشار داد و با دست دیگر شروع به چنگ انداختن به صورت من کرد.»

هیچ نظری موجود نیست: