۲۱ مرداد ۱۳۹۲

میران بیکاری در برخی شهرهای ایران <اسلامی> بالای چهل در صد است !

                                                                                                                    
مرکز آمار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گزارشی وضعیت بیکاری در ۳۹۷ شهر و شهرستان ایران را اعلام کرد. میزان بیکاری در مرکز نیمی از استان‌ها بالای ۱۳ درصد، و در برخی شهرها فراتر از ۴۰ درصد است.
حدود دو هفته پیش مرکز آمار ایران جزییات وضعیت اشتغال در دو دوره ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد را منتشر کرد که با ادعاهای مسئولان وقت در مورد میزان اشتغال‌زایی تفاوتی حیرت‌انگیز داشت.

اکنون سامانه اطلاعات بازار کار وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از وضعیت بیکاری در شهرهای مختلف ایران منتشر کرده که کارشناسان آن را تاییدی بر اغراق‌آمیز بودن آمار اشتغال‌زایی دولت پیشین ارزیابی می‌کنند.

شهرهای خوزستان در صدر جدول بیکاری
به گزارش خبرگزاری مهر، مطابق آمار تفکیکی بیکاری در شهرهای ایران، بشاگرد در استان هرمزگان با بیش از ۵۳ درصد در صدر این فهرست قرار دارد.

جوانرود در استان کرمانشاه با نزدیک ۴۷ درصد و سراوان در استان سیستان و بلوچستان با حدود ۴۵ درصد در جایگاه دوم و سوم شهرها با بالاترین میزان بیکاری قرار دارند.

اغلب شهرهایی که در ۲۰ ردیف بالای این جدول قرار دارند در استان‌هایی واقع شده‌اند که مناطق محروم خوانده می‌شوند. شهرهای زابل و ایرانشهر در شرق و جنوب شرقی ایران با حدود ۴۳ درصد بیکاری از این جمله‌اند.

اگر بیکاری یکی از شاخصه‌های مناطق محروم تلقی شود، استان نفت‌خیز خوزستان را نیز باید یکی از این مناطق محسوب کرد.

مطابق این گزارش مسجد سلیمان، شهری که استخراج نفت در ایران از آنجا آغاز شد، با ۴/ ۴۳ درصد چهارمین شهر کشور با بالاترین میزان بیکاری است.
بیکاری شدید در مرکز نیمی از استان‌هااز دیگر شهرهای خوزستان دشت آزادگان و شادگان با حدود ۳۶ درصد، اندیمشک با ۲/ ۳۴ درصد و خرمشهر با اندکی بیش از ۳۰ درصد در شمار ۲۰ شهر اول بیکار قرار دارند.
کمترین میزان بیکاری مربوط به برخی شهرستان‌های کم جمعیت است. آخرین ردیف این فهرست به جزیره ابوموسی تعلق دارد که میزان بیکاری در آن با ۳۷۷۰ نفر جمعیت فعال ۲/ ۱ درصد گزارش شده.

به گزارش مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی میزان بیکاری در ۲۵۲ شهرستان کشور کمتر از میزان متوسط کشوری است که در پایان سال گذشته ۲/ ۱۲ درصد اعلام شد. در حدود ۱۴۰ مورد از این شهرستان‌ها نیز نرخ بیکاری بالای ۱۰ درصد است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

باور کنید مانده ام بخندم یا گریه کنم


درمان پروتستات
درمان پروتستات - سخنرانی حسین روازاده در مسجد حجت بن الحسن تهران
"زمانیکه بنده در بیمارستان میلان شاغل بودم، یک بیماری رو آورده بودند به بخش ما که مشکوک به سرطان پروستات بود. داشتند ایشون رو می بردند اتاق عمل که بنده به پزشک معالج بیمار گفتم دست نگه داره و اصلاً نیازی به جراحی نیست. به همه گفتم صبر کنید تا من بیام.1بنده بخاطر تربیت اسلامی ای که دیده بودم و آشنایی که با طب سنتی خودمون داشتم، پاشدم رفتم سریع وضو گرفتم، و به اندازه یک بند انگشت تربت کربلا گذاشتم روی انگشت اشاره ام و مقعد بیمار رو معاینه کردم. دیدم کوچکترین اثری از غده یا برجستگی دیده نمیشه. انگشت اشاره ام رو درآوردم و اینبار انگشت شصتم رو فرو کردم و باز هم چیزی رو تشخیص ندادم. یک نگاهی به بالا کردم و تو دلم با بغض گفتم یا سیدالشهدا، بنده خودت رو در میلان هم شفا دادی؟! [گریه حضار]1

به پزشک طرف گفتم ایشون سالم هستند. یارو برگشت گفت غیر ممکنه! خودش دستکش دستش کرد و بیمار رو معاینه کرد و دید بله، حق با بنده است. خیلی این واقعه در انجمن های پزشکی ایتالیا سر و صدا کرد. حالا بیشتر بخاطر وضو بود یا تربت آقا اباعبدالله، نمی دونم! اما بیست سال بعد از اون ماجرا، هنوز که هنوزه رئیس بیمارستان میلان برام ایمیل میزنه که حسین آقا! یک محموله خاک کربلا بفرست.1

برید تحقیق کنید، تا ببینید بیمارستان میلان تنها بیمارستانی در کل اروپا است که فوتی پروستاتی ندارند. هنوز خیلی مانده تا علم روز پی به خاصیتها و شفا بخشی طب سنتی ما ببره. همین درمان رو بنده در بیمارستان دی تهران مطرح کردم که آقایان علاقه ای نشون نداند و الآن نتیجه اش رو داریم می بینیم