۱۴ مرداد ۱۳۹۲

مشکلات تیم ملی تیراندازی ایران اسلامی و فقدان فشنگ در اردو !!



در آستانه برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران، مشکل تامین فشنگ سلاح‌های خفیف هنوز به قوت خود باقی است. مشکلات بهداشتی خوابگاه اردونشینان نیز سوژه خبرگزاری‌های دولتی شده است.
طبق قوانین فدراسیون جهانی تیراندازی، میزبان رقابت‌ها موظف است مهمات مورد نیاز را تامین كند. دبیر فدراسیون تیراندازی ایران با تایید عدم موفقیت در فراهم‌کردن فشنگ‌ها گفته است: «این موضوع به دلیل سختگیری‌ها به‌وجود آمده و ما مجبوریم به دلیل كیفیت پایین تولیدات داخلی، فشنگ سلاح‌های خفیف ورزشی را از خارج وارد كنیم.»
احمدرضا هامونی حقيقت بدون اشاره به ارگان‌های نظامی، به خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی (ایرنا) گفته اگر مسئولان دستگاه‌های مختلف برای تامین مهمات به توافق نرسند این فدراسیون  با چالش روبرو خواهد شد و «میزبانی مسابقات عملاً غیرممكن خواهد شد.».
گاهی بدون اسلحه، گاهی بدون فشنگ!
تیم ملی تیراندازی ایران كه اسفند ۱۳۸۹ از طریق امارات برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک عازم استرالیا شده بود، سلاح‌های خود را در اختیار نداشت. در آن مقطع فدراسیون تیراندازی اعلام کرد پلیس امارات سلاح‌های تیم ملی تیراندازی جمهوری اسلامی ایران را توقیف کرده است.
خوابگاه غیر بهداشتی
مسابقاتی که فشنگ مورد نیازش هنوز تامین نشده، اوضاع خوابگاه ورزشکارانش هم با انتقاد رسانه‌های ورزشی مواجه شده است. سایت‌ها و خبرگزاری‌ها تصاویر در و دیوار فرسوده خوابگاه، پوسیدگی سقف، چکه کردن آب همراه با گزارشی از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی فرسوده‌اش را مدام بازنشر می‌کنند.
پوسیدگی سقف خوابگاه باعث می‌شود آب به داخل اتاق چکه کند که هنگام بارش، باران به داخل خوبگاه نیز نفوذ می‌کند. مستقر کردن شش تخت در اتاق ۱۲ متری از دیگر نکات جالب توجه در این اردو است. تیراندازان ملی‌پوش با انتقاد از فقدان برنامه تغذیه گفته‌اند غذا با کیفیت نازل در اختیارشان قرار می‌گیرد.

هیچ نظری موجود نیست: