۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

< رزمایش مردگان فرضی!!> - نمونه ای ازتمرینات جنگی در رژیم اسلامی ایران



رزمایش يكى از گردان‌های زنان بسيجی در تهران، برگزارى نماز ميت (نماز براى مردگان) تمرين شد!!.



۲ نظر:

ناشناس گفت...

عقل و شعور رئیس سابق زندان ها
ایجاد اردوگاه ها
برای ادامه احیای اقامه نماز



رئیس برکنار شده زندان ها "اسماعیلی" که حالا دادستان تهران شده، در مراسم تودیع خویش، اشاره به خدماتی کرد که در طول ریاستش بر سازمان زندان ها انجام داده است. بخوانید:

در دوره مدیریت بر این سازمان تلاش شد با رهنمودهای رئیس قوه قضاییه و عنایت ویژه ایشان در جهت جبران عقب‌افتادگی‌ها گامهایی برداشته شود.

در این دوره تلاش شد تا نظم، انظباط، ‌اقتدار و امنیت به زندان‌ها برگردد و فعالیت های فرهنگی با محوریت نماز و قرآن توسعه یابد. توانستیم چندین سال پشت سرهم به عنوان سازمان بر‌تر در احیای اقامه نماز معرفی شویم.
( حاصل این همه اقامه نماز و گرفتن روزه و قرآن خوانی باید اصلاح زندانیان باشد و بیرون آمدنشان از زندان، اما از آنجا که این نمایش ها برای چاپلوسی و گرفتن پست و مقام است، اسماعیلی در بخش پایانی سخنرانی اش اشاره به اردوگاه هائی می کنند که انسان را یاد اردوگاه های دوران نازی ها در آلمان می اندازد. بویژه که او می گوید چه مجرمین و متهمینی را باید در زندان نگهداشت. یعنی کسانی که به احیای اقامه نماز جمعه در بین آنها اسماعیلی افتخار می کند! اینها کیستند و از قوطی کدام عطاری در آمدند و شدند حاکمان جمهوری اسلامی و قاضی و زندانبان؟)

ناشناس گفت...

اعتراف صریح منبع حکومتی به شکست حکومت اسلامی
روزنامه جمهوری اسلامی: متأسفانه بعضي از مسئولان سطح بالاي نظام در اظهارات هفتگي خود، با كلمات و عباراتي كه زيبنده جايگاه وي نيست هركس را كه نمي‌پسندد به باد ناسزا مي‌گيرد و در اين فحش دادن و تشر زدن، خودي و بيگانه نمي‌شناسد و به صغير و كبير نيز رحم نمي‌كند.

از جايگاه مقدس نماز جمعه در تهران و بعضي شهرها نيز متأسفانه سخنان، كلمات و تعبيراتي شنيده مي‌شود كه با قداست اين جايگاه و با رسالتي كه ائمه جمعه برعهده دارند در تضاد است.

تازه‌ترين مورد كه رخ داده، سخنان امام جمعه مشهد است كه متأسفانه در خطبه نماز جمعه آنهم در جوار تربت پاك حضرت ثامن الائمه بر زبان وي جاري شده است.

جالب است كه امام جمعه مشهد در پاسخ به ابراز احساسات و شعارهاي بعضي از نمازگزاران گفت: "البته توجه داشته باشيد اين آقاي وزير، فردي متدين است و ضد ولايت فقيه نيست و يك روزي در وزارت خارجه به اين نظام خدمت كرده است. من نمي‌دانم اينها وقتي پير مي‌شوند چرا اين حال را پيدا مي‌كنند و به چهار قدمي چاله مرگ كه مي‌رسند اين حرف‌ها را مي‌زنند."

با انتشار اطلاعيه وزارت مخابرات مشخص شد اصولاً وزير مخابرات چنين مطلبي را نگفته بوده و آنچه امام جمعه مشهد به او نسبت داده و برپايه همان نسبت نادرست آنهمه تشر به وي زده، از مصاديق سر بي‌صاحب تراشيدن است!

متأسفانه اين روش خلاف در جامعه ما درحال گسترش است و اختصاص به نماز جمعه ندارد. تأسف بالاتر اينست كه اين ادبيات، عرصه سياسي كشور ما را به شوره زار فحش و تشر تبديل كرده و همين وضعيت موجب شده بسياري از مردم به ويژه جوانان از محافل مذهبي فاصله بگيرند. به نماز جمعه‌ها و كاهش تدريجي شركت كنندگان در آن بنگريد و به رسانه‌هاي مجازي كه ميدان گسترده اظهارنظر جوانان است سري بزنيد و ببينيد كه واگرائي چگونه درحال گسترش است.