۱۳ دی ۱۳۹۳

از پدیده های دوران اخوندیسم ....!




۲ نظر:

- گفت...

قیمت زمین در مکه و صنعت پرسود مذهب
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳
04
در روزهای آخر سال ۲۰۱۴ اعلام شد که قیمت زمین در شهر مکه بالاترین قیمت در جهان را دارد. رسانه ها به نقل از روزنامه اماراتی قیمت هر متر مربع زمین در منطقه نزدیک به مسجد الحرام را بیش از ۴۰۰ هزار دلار اعلام کردند. در حالی که بالاترین قیمت زمین در شهر نیویورک مترمربعی ۱۵۰ هزار دلار برآورد شده است.

اگر ارزش زمین بر اساس دوری و نزدیکی به فرشته ها و ملائکه و یا میزان تردد آنها در آن منطقه سنجیده شود، بهای آنرا هم میشود با دعا، سجده، ذکر، روزه و … پرداخت نمود.

اما پرداخت ۴۰۰ هزار دلار برای هر متر مربع زمین ارزش تجاری آن را نشان می دهد. اگر قیمت زمین در نیویورک بر اساس سودآوری بازار بورس و بنگاههای غول آسای مالی آنجا تعیین میشود، بهای سرسام آور زمین در مکه چیزی بجز درآمد هنگفت صنعت مذهب نیست.

معاملات بزرگترین و شیادترین سفته بازها و معامله گران بازار اوراق بهادار در جهان به پای بساط سنگ پراکنی به شیطان رجیم، طواف نسا و سلاخی حیوانات در عید قربان نمی رسد. درآمد صنعت مذهب از تجارت بورس و مواد مخدر پرسود تر و خطر آن بسیار کمتر است.

ناشناس گفت...

تفنگ های پر برای شلیک به مغزهای پر ساخته شده اند!ومغزهای خالی برای پر کردن این تفنگها! از کسی که کتابخانه دارد و کتابهای زیادی میخواند نباید هراسید.
از کسی باید ترسید که تنها یک کتاب دارد و آنرا مقدس میپندارد...