۰۲ تیر ۱۳۹۴

رفتار برخی اوباش و بی خبر و بیسواد که به عنوان مدیر و رئیس و وزیر و وکیل پست ها را اشغال کرده اند ، معرف < ایرانی> نیست

نگاه آمریکایی و نگاه < رژیم-اسلامی>
برخورد محترمانه چند جوان آمریکایی و برخورد کینه‌توزانه رسانه ملی!!.
همیشه می‌گویند احترام، احترام می‌آورد، اما در صورتی که ذات اشخاص محترم باشد و هر چیزی را فدای امیال یا توهمات خود نکنند.
وقتی نگاه رسمی یک < حکومت >  مملو از کینه و< حماقت > و خشونت باشد نتیجه‌اش را در تریبون رسمی آن  می‌توان دید.
اول آمدند پخش زنده سرود ملی آمریکا را قطع کردند بعد که دیدند اعتراض فدراسیون بین‌المللی والیبال بلند شده، کار غیر اخلاقی دیگری انجام دادند و آن هم دروغ گفتن بود.

 گفتند به دلیل اِشکال فنی سرود ملی آمریکا پخش نشده‌است!!.
بعد از بازی هم آمدند تیتری توهین‌آمیز را برای خبر بازی انتخاب کردند. تیتری که یادآور جمله‌ای <خمینی> پس از ورود به تهران است !.
والیبال ایران ۳-۰ آمریکا
دقت کنید! آمریکا و نه والیبال آمریکا!
و پشت بندش اون جمله : ” آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند” ! .. < به راستی این اوج بیسوادی و بی خبری مشتی فرصت طلب است که از آشفتگی و بهم ریزی اوضاع - نهایت سوء استفاده را  میکند>.
اما والیبالیست‌های آمریکایی چه کردند؟
وقتی دیدند که ماه رمضان است به حرمت تماشاگران، والیبالیست‌ها و همه‌ی کسانی که در ورزشگاه بودند، تا وقتی که صدای اذان از بلندگوی ورزشگاه شنیده نشد آب نخوردند!
و براستی ادب و احترام را باید از این چند جوان والیبالیست آمریکایی آموخت.
یادمان هم نرفته که مسئولین فدراسیون والیبال آمریکا محل برگزاری دور رفت بازی‌ها را “لس‌آنجلس” تعیین کرده بودند چون می‌دانستند جمعیت زیادی از ایرانی‌ها در آن شهر ساکن هستند و می‌توانند براحتی در ورزشگاه حاضر شده و تیم ملی کشورشان(ایران) را تشویق کنند.
همچنین هیچ‌وقت یادمان نمی‌رود که فدراسیون والیبال ایران و ائمه جمعه، نیروی انتظامی و… کل نظام! نیمی از مردم خودمان(زنان) را نگذاشت که به ورزشگاه آزادی برای تشویق تیم ملی خودمان بروند!...

_________________________________________________________________________________

۴ نظر:

ناشناس گفت...

عمر دستفروشی در ایران
با عمر ج. اسلامی سنجیده میشود



تهران را دستفروش ها قرق کرده اند. در هر محله ای که زندگی کنید، از درخانه که بیرون بروید با دستفروش ها روبرو می شوید. کنار خطوط مترو، در اتوبوس‌های درونشهری، بر سر چهار راه ها و میدان ها و داخل مترو و حتی در خود بازار سنتی تهران که این آخری بدلیل ارزان تر بودنش درمقایسه با قیمت مغازه های بازار فغان بازاری ها را بالا برده است. بازار دستفروش ها چنان پرمشتری تر از مغازه داران است که بسیاری از مغازه دارها خودشان هم یک بساط دستفروشی راه می اندازند و کسی را با دستمزد و یا بخشی از سود فروش روزانه بالای سر آن اجناس می نشانند! همه میدانند که پدیده دستفروشی که تقریبا اندک زمانی پس از انقلاب با فروش نوارهای سخنرانی و موسیقی و سرودهای انقلابی شروع شده بود بسرعت گسترش یافته و مایحتاج کمیاب مردم نیز بر سر سفره دستفروش ها سبز شد. بنابراین عمر دستفروشی در ایران را می توان به اندازه عمر جمهوری اسلامی دانست. البته هرچه رکود اقتصادی و کمیابی و بازار سیاه و احتکار بیشتر شد و بر شمار حاشیه نشین های تهران افزون تر بساط دستفروشی نیز پر رونق تر وگسترده تر. این بساطی که می بینید در یکی از محلات تهران پهن است و همه آنچه که فروخته می شود کهنه و دست دوم نیست بلکه از مغازه به سفره دستفروشی منتقل شده است.

ناشناس گفت...



دلواپسان بیسوادند
به دلائلی که آن را می خوانید





سلام- وقتی روحاني در دانشگاه گفت ميدان را به بيسوادها ندهيد! بي سوادها فرياد برآوردند كه چرا توهين مي كني؟ قاسم توكلي در تشريح و معناي بيسوادی در فیسبوکش نوشته است:
"بی سوادی" فقط ناتوانی در خواندن و نوشتن نیست. بی سوادی فقط این نیست که «ان. پی. تی» را «ام. پی. تی» بنویسیم. امروزه در عرصه سیاست بیسوادی، ناتوانی در درک معادلات پیچیده اقتصادی و سیاسی حاکم بر جهان است. امروز بی سوادی ندیدن آمار فساد و جرم و جنایت و تورم و بیکاری و فقر در داخل کشور است. بی سواد کسی است که رشد اقتصادی منفی 6 درصد را نمی بیند. بیسواد کسی است که نرخ 35 درصدی بیکاری (در برخی استانهای محروم 50 درصد) را نمی بیند. بی سواد کسی است که نمی بیند تنها در سال 92 و آن هم تنها در شهر تهران 2700 نفر به علت آلودگی هوا جان باخته اند، آلودگی ای که مهمترین علت آن مصرف بنزین بی کیفیت و غیراستاندارد است. (بنگرید به سخنان رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در تاریخ 7 آذر 92)
بی سواد کسی است که نمی داند راه‌ افتادن سونامی سرطان (با رشد حیرت انگیز 181 درصدی در سال 91) نتیجه مصرف بنزین غیراستاندارد بعنوان سوخت است. (بنگرید به سخنان اخیر مؤید حسینی سخنگوی فراکسیون محیط ‌‌زیست و توسعه پایدار مجلس در گفتگو با روزنامه شرق).
بی سواد کسی است که زندگی 45 درصد مردم ایران در زیر خط فقر (آن هم با آمارهای سال 1391) را مخالف «عزت» نمی داند اما مذاکره با امریکا را که عضوی از گروه 1+5 را مخالف عزت کشور می داند. بی سواد کسی است که نرخ 50 درصدی «شاخص فلاکت» زندگی مردم برایش اهمیت ندارد اما کراوات بستن یک استاد دانشگاه در سوئیس را مغایر آرمانهای انقلاب می داند. بی سواد کسی است که توافق ژنو را «ژنو- چای» (مترادف ترکمنچای) و مغایر با ارزشهای اسلامی می داند اما کاهش سن فحشاء به 13 سال و قاچاق دختران ایرانی برای تن فروشی به دبی را مغایر با ارزشهای اسلامی نمی داند. بی سواد کسی است که با ذره بین بدنبال برجسته کردن معضلات اجتماعی کشورهای اروپایی و امریکا است اما مرگ سالانه 200 هزار نفر از شهروندان کشور خود را به دلیل اعتیاد و عوارض سوء آن نمی بیند! (بنگرید به سخنان بابک دین پرست «معاون کاهش تقاضا و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر») بی سواد کسی است که کسب رتبه سوم از حیث داشتن تورم اقتصادی در میان 161 کشور جهان و کسب رتبه 144 از میان 177 کشور جهان از حیث «فساد اداری» او را شرمنده نمی کند، اما از انگلیسی صحبت کردن وزیر امور خارجه خشمگین و شرمسار است.

ناشناس گفت...


خوردنی هایی که روزه را باطل نمی کنند!
بیت المال، دارایی بانک ها، مال مردم، مال من، مال شما، مال صغیر و یتیم و سایر خوردنی هایی از این دست که صاحبان قدرت و وابستگان آنها و مدعیان ایجاد عدالت در عین روزه دار بودن می خورند و روزه شان هم باطل نمی شود !فقط خوردن نان و آب و کشیدن سیگار و مواردی از این دست که در رساله های عملیه آمده، روزه را باطل می کند و روزه داران محترم با خوردن سه هزار میلیارد تومان و بیست و پنج هزار میلیارد و شصت هزار میلیارد تومان و صد میلیارد دلار و حتی خوردن چهار پنج نفتکش پر برای پائین رفتن دکل نفتی از گلویشان روزه شان باطل نمی شود!

ناشناس گفت...

"دکل حفاری نفت"
شاید در جیب او باشد!

خبر بالا کشیدن دکل حفاری نفت که با عنوان "آش را با جاش خوردند!" در پیک نت منتشر شد، طی دو روز گذشته یکی از پر خواننده ترین اخبار بود و بارها روی فیسبوک ها به اشتراک گذاشته شد و جمع زیادی از ایرانیان نیز پیام های افشاگرانه ای را با طنز های گزنده نوشتند. عکس و طرح نیز بعنوان پیوست این پیام ها زیاد منتشر شد که ما از جمع تصاویر این عکس را انتخاب کرده ایم. عکسی از دستگیری پسر بچه ای که شیشه اتومبیل ها را در خیابان های تهران پاک می کرد. آن که این عکس را به اشتراک گذاشته بود، زیر آن نوشته بود: لابد به جرم دکل دزدی دستگیر شده و شاید دکل در جیبش باشد!