۱۶ مرداد ۱۳۹۴

فرار بدهکار .

بدهکار ۷۰ میلیاردی به خارج از کشور متواری شد
منتشر شده در چهارشنبه ۱۴مرداد - ۱۳۹۴ 
فردی که در یکی از استان‌ها ۷۰ میلیارد تومان به بانک بدهکار بود از کشور متواری شده است!. " مشت نمونه خروار!"
به گزارش میزان، ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی! کل کشور روز گذشته در حاشیه مراسم روز حقوق بشر اسلامی!! در جمع خبرنگاران درباره وضعیت یکی از بدهکاران بانکی توضیح داد: فردی که در یکی از استان‌ها <؟>۷۰ میلیارد تومان به بانک بدهکار بود از کشور خارج شده است.
رئیس سازمان بازرسی با اشاره به دو پرونده اخیر در حوزه پزشکی در بیمارستان ممسنی و قتل یک پزشک متخصص در اردبیل گفت: کلیه مدارک و مستندات پرونده‌ها را داریم اما به دلیل برخی از مسائل قادر به بیان این گزارش‌ها نیستیم!!.
وی افزود: در این راستا گزارش‌های خوبی داریم که اگر افشا شود شاید برای برخی از آقایان چیزی باقی نماند. متأسفانه از منظر قانونی اجازه انتشار نداریم و گرنه برای این آقایان جزئیات را عنوان می‌کردیم.

سراج ادامه داد: اگر گوشه‌ای از مدارک و مستندات برای دیگران مطرح شود فکر نمی‌کنم این افراد بتوانند در ایران بمانند.
وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده سقوط هواپیمای آنتونوف گفت: این پرونده پس از بررسی و تکمیل شدن به دادسرا ارسال شده است.

sahamnews
________________________________________________________________________________

۱ نظر:

ناشناس گفت...

شیخ عباس قمی پر فروش‌ترین نویسنده ایران
پرفروش ترین نویسنده ایران، یک محدث طرفدار شیخ فضل اله نوری است که حدود صد سال از فوتش می گذرد. د رحالیکه تیراژ کتاب به پانصد نسخه سقوط کرده است؛هزاران نسخه از کتابهای او توسط وزارت ارشاد خریداری و بطور رایگان در سراسر کشور پخش می شود.


در لیست خرید کتاب وزارت ارشاد که پس از نزدیک به ده سال توقف، بار دیگر در زمان وزارت علی جنتی تهیه و خریدار ی شد، بیشترین کتابی که از سوی دولت برای ورود به کتاب‌خانه‌های عمومی خریداری می‌شود همچنان نوشته‌های شیخ عباس قمی است.