۰۱ شهریور ۱۳۹۴

چراغی که به خانه رواست .... به مسجد حرام است .

کاپیتان تیم ملی در< ایران اسلامی >  در کنار جاده انجیر می‌ فروشد.
"محمدرضا تخشا" کاپیتان ۳۱ ساله‌ی تیم فوتسال جانبازان و معلولان  در<رژیم اسلامی>  ایران که به همراه این تیم به مقام قهرمانی جهان نیز دست یافته این روزها در زادگاهش در نوکنده بندرگز در استان گلستان، به فروش انجیر در کنار جاده و خرید ضایعات می‌پردازد تا بتواند هزینه‌های زندگی‌اش را تامین کند
وی که به معلولیت مادرزادی در دست راستش دچار است، درباره‌ی وضعیتش به خبرگزاری "مهر" می‌گوید: «ما در سال‌ ۱۳۹۰ در کشور ایتالیا به مقام قهرمانی جهان و در سال ۱۳۹۱ در کشور فرانسه به مقام سومی جهان دست یافتیم. اما پس از آن، فدراسیون جانبازان و معلولان به مشکلات مالی برخورد کرد!!! و در سه سال گذشته به مسابقاتی اعزام نشدیم.».
کاپیتان ۱۱ سال گذشته تیم فوتسال معلولان ایران< اسلامی>، ادامه می‌دهد: «باوجود آنکه ملی‌پوش هستم اما ۵-۶ سالی می‌شود که  به این کار مشغول می‌شوم. بیکار هستم و از طرفی انجیرفروشی درآمد خوبی دارد. تابستان انجیر می‌فروشم و یک مغازه ضایعاتی در نوکنده دارم که پس از تابستان آنجا مشغول هستم. سه تا بچه دارم که باید شکم آن‌ها را سیر کنم. خدا را شکر که پیش زن و بچه‌هایم شرمنده نیستم.»
 ______________________________________________________________________________

هیچ نظری موجود نیست: