۲۱ شهریور ۱۳۹۴


 در< رژیم اسلامی ایران > واردات خاک‌ اره، سنگ‌ پا، نان خشک، بند شلوار و ملاقه همچنان ادامه دارد !!.


در حالی که بسیاری از انتقادات به سوءمدیریت ! < مدیریت  در رژیم آخوندی ؟؟> دولت قبل در عدم کنترل واردات، بجا و منطقی است اما آمارهای رسمی نشان می‌دهد در دولت یازدهم هیچ تغییری در مدیریت واردات کشور ایجاد نشده است. 
گروه اقتصادی مشرق- در روزهای اخیر رسانه‌های حامی دولت یازدهم، فهرستی از کالاهای غیرضروری وارداتی در دولت‌های نهم و دهم منتشر کرده‌اند که جای هیچ دفاعی از عملکرد دولت قبل باقی نگذاشته است.
واردات ملاقه، بیل، سنگ پا، چوب اره، سنجاق قفلی، داس و ... در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد که آمار آن در رسانه‌های حامی دولت یازدهم منتشر شده نشان می‌دهد در آن سال‌ها به علت عدم مدیریت<مدیریت در رژیم آخوندی؟؟> مناسب، بخش زیادی از منابع ارزی کشور صرف واردات کالاهایی شده که تولید آن‌ها در داخل کشور میسر بوده است اما واردات بی‌رویه این اجناس، فرصت‌های شغلی فراوانی را از اقتصاد کشورمان گرفته است.




در حالی که بسیاری از انتقادات به سوءمدیریت دولت قبل در عدم کنترل واردات، بجا و منطقی است اما آمارهای رسمی نشان می‌دهد در دولت یازدهم هیچ تغییری در مدیریت واردات کشور ایجاد نشده و همچنان کالاهای عجیب و غریب و غیرضروری به کشور وارد می‌شود.



<  ملا و مملکت داری....؟؟ >

هیچ نظری موجود نیست: