۲۸ بهمن ۱۳۹۶





متاسفم .... جهان سوم و مردمی در شرایطی این چنین ، هنوز و همچنان جاریست!!؟

۴ نظر:

ناشناس گفت...



اکثر روستاهای اردبیل

خالی شده و کوچ کرده اند






در جلسه ماهانه اتاق بازرگانی اردبیل گفته شد:

در اکثر روستاهای استان اردبیل با مهاجرت کامل روبرو هستیم و بخش مهمی از این روستاها خالی از سکنه شده اند. عمده مهاجرت‌ها از استان اردبیل به مقصد تهران، کرج، گیلان و آذربایجان شرقی بوده و در خود استان هم از روستاها به اردبیل کوچ کرده و حاشیه نشین شده اند. این یک روند فزاینده‌ 10 ساله است که شاهد آن هستیم.

(این آمار مشت است از خروار. یک استان نمونه بقیه استان ها)

ناشناس گفت...

مملکت در بحران است
زمان صلوات و کف و سوت گذشته
کار چنان از کف و سوت و صلوات و شعار گذشته است که روز گذشته علی مطهری در مجلس خطاب به نمایندگانی که هنوز از خواب برنخاسته اند گفت: لطفا برای سخنرانی های همدیگر کف نزنید. ما در کشور با بحران ها و معضلات متعددی روبرو هستیم. فقط در یک نمونه در اهواز براساس اعلام مراجع ذی‌صلاح آلودگی هوا بیش از ۴۷ برابر وضعیت طبیعی رسیده است.

ناشناس گفت...

بعد از سرطان و سکته و اعتیاد

آمار جنون در ایران

بسرعت درحال افزایش است

سکته، سرطان، اعتیاد، تن فروشی، کارتن خوابی، بیکاری، هوای آلوده، فیلترینگ، پارازیت، اختلاف طبقاتی، سقوط اخلاقی در حکومت و سرایت آن به جامعه، اختلاس، رانت خواری و ... اینها پدیده های هر روزه ایران است، اما آمار یک پدیده دیگر هم اعلام شده است. افزایش شمار ایرانیانی که دچار جنون شده اند.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: ۷۰ هزار بیمار روانی در نوبت دریافت خدمات هستند و ۶هزار و ۵۰۰ بیمار روانی مزمن مجهول الهویه نیز از بهزیستی خدمات دریافت می کنند. 30هزار نفر از افراد پشت نوبتی باید مستمری بگیرند، 30 هزار نفر نیازمند مراقبت در منزل هستند و 10هزار نفر هم نیازمند شغل هستند. 100 هزار بیمار روانی مزمن از بهزیستی خدمات می گیرند و 11 هزار و 500 نفر از این تعداد در مراکز شبانه روزی بهزیستی نگهداری می شوند.

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.