۱۷ آذر ۱۳۹۱

بهای دلار در ( ایران اسلامی) دوباره روندی صعودی به خود گرفت!

در طول یک هفته‌ی گذشته بهای دلار در بازار آزاد بار دیگر رو به افزایش گذاشت و در پایان معاملات روز پنج‌شنبه، ۱۶ آذر از مرز سه هزار تومان گذشت. ظاهرا بانک مرکزی قادر به تامین ارز مورد نیاز نیست.
مطابق گزارش‌های دریافتی از تهران روند صعودی بهای ارزهای خارجی در بازار آزاد در آخرین روز هفته همچنان ادامه یافت. به نوشته‌ی سایت اقتصاد آنلاین بهای هر دلار آمریکا از نخستین ساعت‌های پنج‌شنبه، ۱۶ آذر از مرز ۳ هزار تومان گذشت.
ظاهرا فعالیت اتاق مبادلات ارزی که از ابتدای ماه مهر برای تثبیت قیمت‌ها آغاز شد به نتیجه‌ی مطلوب نرسیده است!. مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت ! ،۱۳ آذر اعتراف کرد: «بانک مرکزی نمی‌تواند ارز کشور را به طور کامل تامین کند.»

۱ نظر:

ناشناس گفت...




ماهی سفید در بازار ماهی‌فروشان رشت
از ۲۵ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان عرضه شد و بسیاری از خریداران با شنیدن نرخ این ماهی تنها با حسرت از کنارش گذشتند

یکی از خریداران ماهی سفید که بر سر قیمت با فروشنده مشغول چانه‌زنی بود به خبرنگار فارس گفت: از مدت‌ها قبل به دنبال فرصتی بودم که ماهی سفید برای خانواده‌ام بخرم و امروز که این فرصت مهیا شد توان خرید ماهی را ندارم.

فریدون محمدی با بیان اینکه نرخ ماهی سفید به اندازه یک بخش از کرایه منزلش است، افزود: بنده در ماه ۲۰۰ هزار تومان بابت کرایه خانه پرداخت می‌کنم بنابراین نمی‌توانم ۱۰۰ هزار تومان برای خرید یک ماهی کنار بگذارم ضمن اینکه کارگر هستم و درآمدم قابل توجه نیست.