۲۴ اسفند ۱۳۹۱

تشدید ممنوعیت‌ها در انجام مراسم جشن چهارشنبه‌سوری

مقامات انتظامی <خلافت>اسلامی از محدودیت‌های جدیدی در قبال مراسم چهارشنبه‌سوری خبر می‌دهند. برگزاری این مراسم در پارک‌های تهران ممنوع خواهد بود!.
 فرمانده نیروی انتظامی! <خلافت> اسلامی روز دوشنبه ۲۱اسفند درباره این پیشنهاد که "مراسم چهارشنبه آخرسال در پارک‌ها برگزار شود" گفت: «تجربه نشان داده که پیشنهاد و طرح این موضوع مناسب نبود!. چرا که در انتهای مراسم و در ساعت دو بامداد با درگیری و هزار مشکل به پایان می‌رسد و افراد نتوانستند این مراسم را مدیریت کنند.!»
اسماعیل احمدی‌مقدم پیشنهاد برگزاری چهارشنبه‌سوری در پارک‌ها را به مراسم آتش‌بازی شب سال نو در کشورهای اروپایی تشبیه کرده و نتیجه گرفته است: «در کشورهای اروپایی در شب سال‌نو افراد پس از انجام آتش‌بازی اقدام به آتش‌زدن خودروها و مغازه‌ها می‌کنند!!. ما نیز نمی‌توانیم مثل خارجی‌ها مدیریت کرده و اجازه دهیم افراد خودرویی را آتش بزنند.!!» وی مشخص نکرده که افراد در شب سال نو در کدام کشور اروپایی خودروها و مغازه‌ها را آتش زده‌اند......؟!.

____________

** خلافت اسلامی از ابتدای < پهن کردن بساط خود> در ایران، با برگزاری مراسم سنتی و ملی و آنچه که ریشه در آئین ایران باستان دارد همواره  مخالفت  و مانع تراشی کرده و به  ضرب زور و خشونت ازانجام< علنی> و بدون دغدغه ی " آنها "  جلوگیری نموده است.

هیچ نظری موجود نیست: