۲۰ تیر ۱۳۹۴

یک سوم کارتن‌خوابهای ایران < اسلامی >  زن هستند
معاون رئیس‌< دولت >< رژیم اسلامی>  ایران در امور زنان و خانواده روز شنبه< امروز> اعلام کرد که یک سوم کارتن‌خواب‌های ایران زن هستند.
شهیندخت مولاوردی به خبرگزاری ایلنا گفت نتایج  بررسی‌ های صورت  گرفته  نشان  می‌دهد  از  ۱۵  هزار  کارتن   خواب ایران< اسلامی>، پنج هزار نفر آنها زن هستند.
وی با تاکید بر این که اعلام این آمار «سیاه‌نمایی» نیست، گفت ۱۳ نهاد در< رژیم اسلامی>  ایران، از جمله شهرداری و سازمان بهزیستی، مسئول رسیدگی به این وضعیت هستند که باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند!!
_________________________________________________________________________________

۲ نظر:

ناشناس گفت...


با وجود همه‌ی پرگویی‌ها و سکوت‌ها، آن‌چه جالب توجه است حمایت گاه آشکار و گاه در پرده‌ی آیت‌الله خامنه‌ای از دولت «خدوم» محمود احمدی‌نژاد است؛ حمایت‌هایی که گاه در جمله‌های تقدیر آمیز عنوان می‌شود و گاه با سکوت رهبری در زمانی که دولت احمدی‌نژاد باید مورد داوری قرار گیرد، همراه است.

روی کار آمدن احمدی‌نژاد و دوران هشت ساله‌ی ریاست جمهوری وی، همیشه در سایه‌ی تاییدات شخص آقای خامنه‌ای و حلقه‌ی نزدیکانش بوده. احمدی‌نژاد و هیات دولتش همیشه از سوی رهبری به خاطر «کار و تلاش شبانه‌روزی و بسیار پرحجم» و «برجسته کردن شعارهای انقلاب» مورد تأیید و تشویق قرار می‌گرفتند. از دید آیت‌الله خامنه‌ای یکی از امتیازات بزرگ دولت احمدی‌نژاد، «بی اعتنایی به امتیازها، کار بی‌وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت است و همه‌ی کسانی که درصدد تخریب و قضاوت هستند باید به این نکات با‌ ارزش توجه کنند». رهبر جمهوری اسلامی ایران همیشه اعضای هیات دولت احمدی‌نژاد را «مدیران شایسته و کارآمد» خطاب می‌کرد.

اکنون که با‌ گذشت بیش از دو سال از پایان کار دولت محمود احمدی‌نژاد و روی کار آمدن دولت حسن روحانی، دیگ رسوایی دولت «خدوم» از پشت‌بام خدمت‌گزاری، به زمینِ داوری افتاده، آیت‌الله علی خامنه‌ای یا باید مجدداً در مقام دفاع از دولت نزدیک به خویش درآید یا با «سکوتی قهرمانانه» به توصیه‌های پشت پرده برای تنزیه «دولتمردان تلاش‌گر» برآید!

به واقع دفاع رهبری از احمدی‌نژاد و دولتش را باید نوعی «دفاع شخصی» قلمداد کرد. دفاع تمام قد آیت‌الله خامنه‌ای از دولت احمدی‌نژاد چه در عرصه‌ی سیاست داخلی- که حاصلش جز گسترش پوپولیسم و تخریب پایه‌های سست اقتصادی و اجتماعی نبود- و چه در عرضه بین‌المللی و سیاست خارجی- که تنها هزینه‌های جبران ناپذیر و حراج عزت و آبروی نیم بند را به دنبال داشت- رهبر جمهوری اسلامی را در موضعی قرار داده که هرگونه تنبیه و قساوتی علیه دولت احمدی‌نژاد، بی‌شک شخص خودش را نشانه خواهد گرفت، مگر آن‌که قضا برگردد و چاقو به بریدن دسته خویش برآید.

ناشناس گفت...

گفتگوی اتمی- گیلکی
بادمجان فروش و خیار فروش
امروز وقتی داشتم از دستفروشهای سر چهار راه میکائیل رشت خرید می کردم تحلیل دو نفرو شنیدم که به نظرم از تحلیل های بی بی سی واقع بینانه تربود. به حقیقت قسم که حتی یک کلمه از خودم اضافه نکرده ام . البته بحثشون به زبان رشتی بود که ترجمه اش رو هم گذاشتم.
بادمجون فروش : آقا خلاصه توافق چی بوبوسته؟
(آقا خلاصه این توافق چی شد؟)
خیار فروش : چی خایی ببه؟ مردوم سر کاربنئیدی آقا، چند ماهه هی امروز و فردا کونیدی ، از دیشبم که هی گیدی بوبوسته، نوبوسته. دیوانه بوکودید.
(چی میخوای بشه؟ مردم رو سر کارگذاشتن آقا، چند ماهه هی امروز و فردا می کنند. از دیشب که هی میگن شد، نشد دیوانه کردن)
- بشنوستی چین مخالفت بوکوده؟
(شنیدی چین مخالفت کرده؟)
- چرا نباید بوکونه؟ وقتی خو آشغال جنسه به مردم غالب کونه
(چرا نباید بکنه وقتی جنسای آشغالشو به مردم غالب می کنه)
- ای آقا. توافق ببه نبه چی فرقی به حال مردوم بدبخت کونه. انه پولکه مردوم جیب دورون نیشه. آقایان جیب آنقدر گشاده کی امره فانرسه
( ای آقا. توافق بشه نشه چه فرقی به حال مردم بدبخت میکنه، پولش که تو جیب مردم نمیره. جیب آقایون اینقدر گشاده که به ما نمیرسه)
- آی بوگوفتی توافقم ببه ، بازم من باید می خیار بوفروشم تو هم تیبادمجانه .
(آی گفتی توافق هم که بشه ها، بازهم من باید خیارمو بفروشم تو هم بادمجونتو.)