۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰

تهران - هفتاد هزارپلیس!(مردم آزار) برای بر قراری امنیت!(تحقیر و آزار همیشگی) به خیابانها میآیند


جرس: بدنبال انتقاد برخی از روحانیون(!) و اصولگرایان(!!) از وضعیت حجاب در جامعه،(دهن کجی حساب شده مردم) رئيس پليس امنيت اخلاقي(!!) از طرح امنيت اخلاقي(مردم آزاری ) با حضور پررنگ 70 هزار نيروي پليس مردم آزار خبر داد
به گزارش فارس، احمد روزبهاني امروز در حاشيه نشست مردمي در مركز نظارت همگاني نيروي انتظامي و در جمع خبرنگاران گفت: طرح امنيت اخلاقي(مردم آزاری) هيچگاه تعطيل نشده و پليس( مردم آزارها) به وظايف خود در اين زمينه عمل مي‌كند اما با توجه به آغاز فصل گرما حضور پليس و گشت‌هاي امنيت اخلاقي از اين پس پررنگ‌تر(با آزار و توهین بیشتر) خواهد شد!؟.
وي ادعا کرد: بحث بدپوششي‌ها و مواردي از امنيت اخلاقي! باعث شده تا مطالبات مردم،!!و رسانه‌ها( روزی نامه ها) افزايش پيدا كند.
روزبهاني گفت:برخي فكر مي‌كنند كه پليس هيچ اقدامي در زمينه امنيت اخلاقي! و مقابله با بدحجابي!! انجام نمي‌دهد در حالي كه اين طور نيست و پليس به وظايف خود در اين زمينه( با جديت عمل مي‌كند.
اين مقام نيروي انتظامي! تصريح كرد: نام گشت ارشاد را از روي ماشين‌هاي پليس حذف كرديم!! و اين گشت‌ها تحت عنوان پليس امنيت اخلاقي!! فعاليت‌هاي( مردم آزاری و توهین ) خود را ادامه مي‌دهند.
روزبهاني گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و حجم انبوهي از مسافرت‌ها مطالبات(!!) مردمي در زمينه پوشش و امنيت اخلاقي افزايش يافته و به همين منظور حضور پليس در پارك‌ها، جنگل‌ها، حاشيه رودخانه‌ها، خيابان‌ها و ديگر اماكن افزايش مي‌يابد و طرح امنيت اخلاقي را كمافي‌السابق ( همراه با مزاحمت - توهین و آزار بیشتر)اجرا خواهيم كرد.
رئيس پليس امنيت اخلاقي!! بدون اشاره به شکست طرحهای امنیت اجتماعی طی سه دهه ( در30 سال)گذشته، گفت: از اين پس شاهد حضور پررنگ و پرتعداد گشت‌هاي امنيت اخلاقي(آزار و مزاحمت و توهین و تحقیر بیشتر) در خيابان‌ها و مراكز عمومي و تفريحي خواهيم بود تا به مطالبات مردمي!! پاسخ قانع‌كننده‌اي بدهيم.
وي اظهار داشت: پليس با ديش‌هاي ماهواره‌اي كه روي بالكن و پشت‌بام‌ها به صورت آشكار نصب شده و قابل رويت هستند ( یعنی بصورت پوشیده و دور از دید نباشد) برخورد مي‌كند و اگر اين موضوع دوباره تكرار شود فرد خاطي به دستگاه قضايي!! معرفي خواهد شد.
تذكرات و برخوردهاي پليس براي بدپوشش‌ها شدت مي‌گيرد
رئيس پليس امنيت اخلاقي!! گفت: در بعضي از خودروها رانندگان زن اقدام به كشف حجاب مي‌كنند كه اين اقدام توجيه درستي نداشته(30 سال توهین وآزار- کمترین نتیجه اش بیزاری مردم از باورها و اعتقاداتی بوده است که قبل از شما مایه آرامش فکرو خیالشان بود) و پليس ضمن توقيف خودرو با فرد خاطي برابر قانون اقدام مي‌كند و فرد خاطي را به دستگاه قضايي(!!) معرفي مي‌كند.
روزبهاني بدون اشاره به نقض صریح حقوق شهروندان توسط نیروی انتظامی مدعی شد: عدم رعايت حجاب زير پا گذاشتن حقوق شهروندي است!!! و در بحث استفاده از ماهواره نيز كه معضلات و مشكلاتي را براي كشور( برای شما که رفتارتان قرون وسطی هست) ايجاد كرده خود عدم رعايت حقوق شهروندي محسوب مي‌شود!!؟.
رئيس پليس امنيت اخلاقي!! گفت: پليس با هدف مقابله با تهاجم فرهنگي غرب (فرهنگ عرب یعنی همین رفتارشما) و فساد(فساد ارکان دست اندرکاران را گرفته و هر روز می بینیم که ابعاد بیشتری پیدا کرده است) با قدرت تمام وارد عمل شده و مبارزه خواهد كرد.
روزبهاني گفت: پليس فقط با مزاحمان نواميس و بدحجابان برخورد نمي‌كند بلكه با مزاحمان نوجوانان پسر نيز به شدت برخورد خواهد كرد.
اين مقام نيروي انتظامي درباره سگ‌گرداني نيز اظهار داشت: قانوني در مجلس شوراي اسلامي آماده تصويب است كه مشكلات قانوني براي برخورد با سگ‌گرداني را مرتفع مي‌كند.
وي اظهار داشت: سگ‌ها باعث ايجاد ناامني براي شهروندان مي‌شود( منظور باید دوپا دارها باشند!) و گاهي با پارس كردن موجب ناراحتي برخي شهروندان مي‌شوند!!؟(چقدربه آسایش مردم توجه دارن!!؟)؟.
وي اظهار داشت: نيروهاي پليس امنيت اخلاقي به صورت محسوس و نامحسوس فعاليت خواهند كرد و افراد قانون شكن بدانند هر خودروي ( با زور و با ارعاب خلافت کردن ؟؟؟؟)شخصي مي‌تواند گشت نامحسوس باشد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

انتقاد به دولت در زمینه عدم انتشار آمارهای اقتصادی هم چنان ادامه دارد.
مصطفی رضا حسینی قطب آبادی، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ) از آن چه پنهان کاری دولت در ارائه آمارهای اقتصادی به ویژه نرخ تورم و نرخ اشتغال خواند، انتقاد کرد و گفت، «دستگاه های متولی ارائه آمار در سه سال گذشته به جای برخورد صادقانه با مردم آمارسازی کرده اند.»

_________________
شیره را خورد و گفت شیرین است !!

کدام کار و کدام گفتار و کدام شعار و کدام اعتقاد و اخلاق راست و درست و حسابی دراین سالها در آشفته اوضاع خلافت اسلامی سراغ دارین؟؟؟؟
جامعه ای بشدت بهم ریخته - بی امنیت و اعتماد - بدون کمترین رعایت اصول اخلاق و رفتار آدمی...
واقعیت را راحت میشود بچشم دید و با همه ی وجود آنرا متاسفانه لمس کرد
عزتی - امارات