۲۵ تیر ۱۳۹۰

عکسی که بعد از رهائی همسرم از دست گشت (آزار)..، معروف به ارشاد گرفتم


امروز به اتفاق خانمم رفتيم بيرون. گشت ارشاد گير داد به همسرم كه لباس شما نامناسبه و از اين حرفا.خلاصه سرتونو درد نميارم.(مفصلش رو بعدا مينويسم).يه تعداد خانم رو كه سوار ون كرده بودن بردن كلانتري.همسر منم بينشون بود.اونجا بعد از كلي چك وچونه و تعهد وداد بيداد و...آزادش كرديم. نكته جالب و البته خجالت آورش اينجا بود كه هر خانمي رو كه گرفته بودن. مثل اين جنايتكارا مينشوندنش رو صندلي. يه پلاك گردنش مينداختن و ازش عكس ميگرفتن. و البته نكته تاسف بارش اين بود كه به خانمايي كه آزاد ميشدن، برگ خروج نميدادن. بلكه كف دستشون يه مهر ميزدن (يه آن ياد داغ كردن پيشوني افتادم كه چند قرن پيش با مجرما اين كارو ميكردن).
بعد اين كه خانمم از بازداشتگاه اومد بيرون. نه تنها ناراحت نبود بلكه ميگفت. سري بعدم همينجوري لباس ميپوشم ببينم چه غلطي ميخوان بكنن. بعدم كه بهم گفت با گوشيت از دستم عكس بگير. ميخوام در آينده به بچه هام نشون بدم تو چه جامعه اي زندگي ميكرديم.اينم عكسي كه جلوي كلانتري از دست همسرم گرفتم



sotvan2.blogspot وبلاگ:

۱ نظر:

ناشناس گفت...

یکشنبه، 26 تیر ماه 1390 برابر با 2011 Sunday 17 July
درگیری با گشت ارشاد؛ شرایط نگران کننده دو بازداشتی
شرایط نگران کننده احمد توکل نیا و نامزدش پس از درگیری با ماموران گشت ارشاد

احمد توکل نیا به همراه نامزدش، پس از درگیری با ماموران گشت ارشاد، از چندی پیش در زندان اوین به سر می برند.

به گزارش دانشجونیوز، چند روز پیش، پس از رفتار خشونت آمیز ماموران گشت ارشاد در مترو صادقیه با دختری جوان، که منجر به مجروح و شکسته شدن سر وی می شود، احمد توکل نیا نامزد وی، با ماموران نیروی انتظامی درگیر می شود. مردم حاضر در صحنه نیز پس از تلاش ماموران برای بازداشت این زوج جوان، با سر دادن شعارهای مرگ بر دیکتاتور و دخالت در ماجرا، موجب فراری دادن احمد توکل نیا از دست ماموران نیروی انتظامی می شوند. این در حالی است که در همان شب ماموران نیروی انتظامی مجددا موفق به بازداشت وی می گردند.

احمد توکل نیا که در بازداشتگاه پلیس امنیت به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود، به همراه نامزدش به اتهام ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی در حین انجام وظیفه، ایجاد اغتشاش و اخلال در نظم عمومی بازداشت و به زندان اوین منتقل شده اند.