۲۰ آذر ۱۳۹۰

بازدید(!!) استاندار قم از محله محروم شیخ آباد

قم - خبرگزاری مهر: حجت الاسلام موسی پور استاندار قم بعدازظهر امروز یکشنبه با حضور در محله محروم شیخ آباد این استان از نزدیک مشکلات و مسائل و کمبودهای این منطقه را مورد بررسی قرار داد!!.

*** بیشتر از سه دهه از( تصاحب پست و مقام و منزلت ) حضرات ملا ، در ایران اسلامی میگذرد!. دراین سالها ثروت ملی ایران به شهادت آنچه که صورت گرفته صرف (مفت خورپروری) ! ، و پرداخت ارقام نجومی به گروه های تند رو و (شهید پرور!) عرب و ساخت و ساز در کشور های حتی غیر مسلمان ....و.... و چپاول و غارت (در اندازه های بی نظیر و بی سابقه) شده است، و تازه آخوند استاندار! بغل گوش شهری که با بوق و کرنا مهد پرورش صاحبان اندیشه ناب !!!! معرفی شده است - هوس بازدید از خرابه هائی میکند که تصاویری از آنرا دراینجا می بینید
این تازه وضعیت بغل گوش تهران (ام القرای اسلام آقایون)هست! - سرانگشتی حساب بفرمائید در استان های دور و نزدیک و در شهر ها و روستا های (ریز و درشت) مردم با چه ( برکاتی ) از توانائی ها و مدیریت ها و زحمات و رنج و خدماتی که برای امت همیشه در صحنه!!!! متقبل میشوند - روبرو هستند !!!!!؟؟













۲ نظر:

ناشناس گفت...

سایت مشرق: شنیده ایم فرزند یکی از مسوولان که هفته ای سه روز را در دانشگاه کیش تحصیل می کند با چند همراه و محافظ به این جزیره رفت و آمد می کند. محل تامین این هزینه ها معلوم نشده است

ناشناس گفت...

حکم قطع دست و پای دو متهم به سرقت، در شيراز اجرا شد

روزنامه خراسان خبر داده که « اجرای حکم قطع پا و دست دو نفر به اتهام سرقت » و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شيراز، در زندان عادل‌آباد اجرا شده است.

به نوشته اين روزنامه دادگستری استان فارس اعلام کرد که « حد قطع پای سارق مسلح بانک‌های شيراز که در دادگاه انقلاب اسلامی اين شهرستان صادر شده بود با دستور علی القاصی‌مهر دادستان شيراز در محل زندان عادل‌آباد به اجرا درآمد » و « حد قطع يد » اين متهم به سرقت نيز قبلا اجرا شده بود.

به نوشته اين روزنامه « حکم سارق ديگری نيز که به اتهام چند فقره سرقت حدی در حوزه قضايی خنج به قطع يد محکوم شده بود در اجرای نيابت قضايی و با دستور دادستان شيراز در زندان عادل‌آباد اجرا شد. »

روزنامه خراسان همچنين نوشته که علی القاصی‌مهر دادستان عمومی و انقلاب شيراز روز يک شنبه و پس از اجرای قطع دست و پای دو متهم به سرقت گفت که « اجرای حدود شرعی در راستای برخوردهای قاطع دستگاه قضايی با جرايم، مهم است. »

دادستان شيراز همچنين گفته که « دستگاه قضايی فارس در برخورد شديد با جرايم مهم و اجرای حدود الهی مصمم خواهد بود » و « اجرای اين احکام را درس عبرتی برای مجرمان سابقه‌دار است.