۲۸ تیر ۱۳۹۱

هیچ تصور میکردید روزی بیاید که شاهد چنین آگهی درد آوری باشیم؟؟

۱ نظر:

ناشناس گفت...

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام!!، روز سه‌شنبه ۲۷ تیرماه طی یک سخنرانی اوضاع جامعه ایران را «تأسف‌بار» خواند و این وضع موجود را نتیجه «برخی سوءمدیریت‌ها» دانست.

به گزارش وب‌سایت خبرآن‌لاین، وی که در دیدار با روحانیون و مسئولان و فعالان سیاسی !!در قزوین سخن می‌گفت افزود که «آن چه بیش از مشکلات اقتصادی، مردم و به‌خصوص جوانان را آزار می‌دهد، تشدید آلودگی جامعه به دروغ، تهمت، فساد و تبعیض است.»

به گفته رئیس مجمع تشخیص مصلحت!!! نظام جمهوری!!! اسلامی، این در حالی است که «انتظار این است که پس از گذشت ۳۲ سال از پیروزی !!!انقلاب، با ثروت خدادادی نفت و وجود زیربناهای تولید و توسعه، پیشینه تاریخی، فرهنگی و دینی مردم ایران، مشکلات و معضلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کاهش یافته و آثار دروغ و فقر و فساد در جامعه از بین برود».

بنا بر این گزارش، وی گلایه‌ها !!!از اوضاع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را «به‌حق و تأسف‌بار» خواند و افزود که «نباید اجازه دهیم عده‌ای تندرو نظام را از پشتوانه مردمی‌اش خالی [کنند] و به جای آنان تصمیم بگیرند».
هاشمی رفسنجانی در ادامه به یک روایت دینی اشاره کرد که در آن گفته شده «اگر کسی آب و خاک داشته باشد و فقیر بماند از خدا دور است» و در این باره افزود: «حال آن که ما بر دریایی از نفت، گاز و منابع آب و خاک و هوا و موقعیت بی‌نظیر جغرافیایی، ثروت خدادادی قرار داریم و باید قدردان این نعمت‌ها برای خدمت به مردم باشیم.!!!!!

_____________
ابن افاضات !! از زبان کسی گفته شده که خود در بر قراری این چنین روزگار آشفته و بهم ریخته و غارت شده - نقش و مسئولیت مستقیم داشته است