۱۰ شهریور ۱۳۹۲

اذعان كارگزاران رژيم به ابعاد نجومی دزدی و چپاول


نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس<اسلامی> در بیان مهمترین محورهای تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس ایران، گفت: هزار و 780 میلیارد تومان از منابع شرکت ملی مس به حساب های خارج از کشور منتقل شده بود که با کمک وزارت اطلاعات و قوه قضائیه بخشی از آن به کشور بازگشت.


به گزارش مهر، محمد رضا پورابراهیمی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و از طراحان اصلی طرح تحقیق و تفحص از شرکت صنایع ملی مس ایران <اسلامی> در جلسه علنی امروز مجلس در بیان دلایل و محورهای تحقیق و تفحص از این شرکت اظهار داشت: علی رغم اینکه بنده چندین بار در مجلس تذکر دادم و مشکلات شرکت ملی مس ایران را گفتم و همچنین تذکراتی که در طول یک سال گذشته به وزیر صنعت و معدن و رئیس جمهور ارائه کردم و از ایشان خواستم تا مدیرعامل این شرکت را هم به دلیل عدم تخصص و هم به خاطر سوابقی که در شرکت های دیگر داشت عوض کند، این کار اتفاق نیفتاد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

یادتا هست پیر ویرانگر نوید اصلاح و آبادی این دنیا و اون دنیای خوش باوران عوام را میداد؟؟؟
حالا کار فساد و دزدی و غارت و آشفتگی و ویرانگری بجائی رسیده که برنامه پرواز صوری و تقلبی درست میکنند و بلیت می فروشند و مردم را به فرود گاه میآورند و به ریش ملا و مردم عوام و خوش باور و متاسفانه اغلب ناچار میخندند.
خبر را بخوانید***
۶۰ مسافر با بلیط تقلبی پای پرواز کرمان – مشهد!!!!!!!!
سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۷:۲۹
محمد نخعی٬ مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان خبر فروش حدود ۶۰ بلیط بدون پشتوانه پروازی سفر به مشهد از مبدا کرمان را تائید کرد.
عصر روز یکشنبه ۱۰ شهریورماه، حدود ۶۰ مسافر با در دست داشتن بلیط کرمان- مشهد به فرودگاه بین‌المللی کرمان مراجعه کردند، در حالیکه چنین پروازی در برنامه زمان‌بندی فرودگاه وجود نداشت.