۰۷ مهر ۱۳۹۲

طبق گزارش‌های منتشرشده توسط خبرگزاری‌ها دیش‌هایی که داوطلبانه تحویل داده شده بودند، طی مراسمی با عبور تانک از روی آنها، نابود شدند.!!!




شیخ حسن روحانی  در سفراخیر خود به نیویورک <درمصاحبه با یکی از کانال های سرتاسری تلویزیون آمریکا> گفت که اکنون مردم ایران در روستاها نیز از ماهواره استفاده می‌کنند!!.

امروز خبرگزاری مهر عکس‌هایی از «تحویل داوطلبانه تجهیزات ماهواره‌ای» منتشر کرده که در آن تانکی نشان داده شده که از روی این تجهیزات عبور می‌کند.





۱ نظر:

ناشناس گفت...

جهان به ایران چشم دوخته
مجلس به نیم تنه مردان!



حساسیت مردم نسبت به مجلس، از انتخابات 92 به بعد بسیار بیش از گذشته شده است. میلیون ها مردم ایران تازه با مجلسی آشنا می شوند که در انتخابات آن شرکت نکرده و نسبت به آن بی تفاوت بودند. این دستآورد بزرگی است که نتیجه آن در انتخابات مجلس آینده خود را نشان خواهد داد. مردم با کارشکنی فراکسیونی در مجلس آشنا شدند که در خواب و خیال ادامه دوران 8 ساله احمدی نژاد به سه وزیر پیشنهادی روحانی رای ندادند. با مجلسی آشنا شدند که حتی نتوانست مهر پران ها برای سر و کله رئیس مجلس را سرجایشان بنشاند به این دلیل که حامیان آن سنگ پران ها در همین مجلس اند. مجلسی که نمایندگانش مانند دسته های سینه زنی در صحنه مجلس با شعار مرگ بر موسوی و کروبی راه افتادند! مجلسی که پرونده جنایت کهریزک را بست، مجلسی که حتی نتوانست یکبار احمدی نژاد را برای پاسخگوئی احضار کند. مجلسی که میلیاردها دلار ثروت مردم در دولت احمدی نژاد برباد رفت و آنها جرات نکردند و یا خود شریک قافله دزدان بودند و لب نگشودند. مجلسی که در اوج اخبار مربوط به اجلاس سالانه سازمان ملل که تمام رسانه های جهان اخبار آن را پوشش می دادند و مهم ترین چالش اتمی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی در آن مطرح بود، به جای همه اینها رفت دنبال تصویب این لایجه که سرپرست دختر بچه می تواند وقتی بچه بزرگ شد مادر خوانده را دور زده و با او ازدواج کند!