۲۵ فروردین ۱۳۹۴

 وضعیت آموزشی بچه های سیستان و بلوچستان در رژیم اسلامی ایران 
مدرسه محروم  " پیام ابتر "  در 18کیلومتری ایرانشهر قرار دارد  . دانش آموزان این منطقه محروم بالغ بر 15 سال است که با این وضعیت ادامه تحصیل میدهند!.
تصاویر در اسفندماه نود و سه < نزدیک به دو ماه قبل > توسط خبرنگارعکاس " مهر " تهیه شده است*






۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

سخنان رجال امروز مملکت
1- جوادی‌آملی: نجات مکه و مدینه جهاد اکبر است
۲۶ فروردین ۱۳۹۴
عبد‌الله جوادی آملی یکی از مراجع تقلید قم با اعلام اینکه وضعیت آل‌سهود نشانه به غارت رفتن عقل و دین است٬ گفته نجات مکه و مدینه از دست آل سعود، «جهاد اکبر» است.
جوادی آملی افزده آل‌سعود کسانی هستند که اجداد آنان کعبه را بت‌خانه و آنجا را شرابخانه کرده بودند و کلیدداری کعبه را در مجلس قمار با چند مشک شراب باختند و تولیت آن را با چند مشک شراب معامله کردند.

ناشناس گفت...

سخنان رجال امروز مملکت
2- نقدی: آن‌قدر مقاومت می‌کنیم تا اوباما دعای کمیل بخواند
۲۶ فروردین ۱۳۹۴
محمد‌رضا نقدی٬ فرمانده سازمان بسیج گفته «ملت ایران آن قدر در برابر اقدامات خصمانه آمریکا ایستادگی خواهد کرد تا اوباما علاوه بر پهن کردن سفره هفت سین، مجبور شود دعای کمیل نیز بخواند.»

ناشناس گفت...

سخنان رجال امروز مملکت
3 -اظهارات جنجالی رهبر درباره واقعه فرودگاه جده
۲۵ فروردین ۱۳۹۴
محمدتقی رهبر، امام جمعه اصفهان با استقبال از لغو پرواز‌های «حج عمره» در اظهاراتی جنجال برانگیز گفته ایرانی‌ها در جریان وقایع فرودگاه «جده» توسط «مشتی سوسمارخور» تحقیر شده‌اند.

ناشناس گفت...

4
عده‌ای در پی نابودی جامعه اسلامی با فساد هستند
۲۶ فروردین ۱۳۹۴

منصور ارضی یکی از مداحان تهران با انتقاد از برخی تلاش‌ها برای صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه‌ها گفته عده‌ای در ایران می‌خواهند جامعه اسلامی را با «فساد» از بین ببرند.
آقای ارضی بی‌آنکه نامی از مقام‌های دولت یازدهم ببرد گفته عده‌ای در داخل «شلوغ‌کاری» می‌کنند و به گونه‌ای طراحی کرده‌اند تا بتوانند جامعه اسلامی را با «فساد» از بین ببرند.
وی افزوده این افراد وزیر، وکیل و معاون هستند و همه کار‌ها‌‌ را رها کرده و فقط برنامه ریزی می‌کنند که چگونه زن‌ها را به ورزشگاه‌ها بیاورند.

ناشناس گفت...

5
محمد‌تقی رهبر٬ امام جمعه اصفهان:
منظورم از سوسمار‌خور‌ها مقام‌های آل‌سعود بود.
محمد‌تقی رهبر٬ امام جمعه اصفهان گفته منظورش از «مشتی سوسمار خور» مقام‌های عربستان سعودی بوده و قصد نداشته به اعراب توهین کند.!!!!!!!.

ناشناس گفت...

5
۱۰ بهمن ۱۳۹۳
افاضات رجال ایران !.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ایران خودش را برای جنگ با قدرت‌های جهانی آماده می‌کند و اسرائیلی‌ها خیلی کوچکتر از آن هستند که تهدیدی برای ما باشند!!.

ناشناس گفت...

7 -افاضات رجال امروز مملکت
چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش.
آخوند روحانی رئیس دولت رژیم اسلامی:
آیت‌الله خامنه‌ای ذخیره خداوند برای بعد از امام بود!!
این اراده حق بود که این ذخیره برای بعد از امام، برای نظام و کشور بماند تا بتواند این پرچم را بر دوش گیرد و راه امام را ادامه دهد و ما را در فراز و نشیب حوادث تاریخی در مسیر صحیح انقلاب رهنمون شود!!.

________
سالی که نکوست از بهارش پیداست

ناشناس گفت...

8
نقدی سرکرده اصطلاحا بسیج: حضور زنان در ورزشگاه‌ها برای آنها فضیلت نیست. خواسته زن ایرانی حضور و نقش آفرینی در آزادی بیت المقدس است!!!.

ناشناس گفت...

حائری‌شیرازی: تجاوز در عربستان، نشانه خداست برای ما که در بازرسی هسته‌ای به ما تجاوز نشود!!.

ناشناس گفت...

حائری شیرازی - معمم است

ناشناس گفت...

کامنت من که لحظاتی پیش درباره آخوند شیرازی فرستادم - سانسور شده منعکس شد!... واژه آخوند دو بار در اینجا اتوماتیک حذف شد - چرا نفهمیدم!.

ناشناس گفت...

Maziar Sabzjameh ·
این هم یک تفسیر جدید است که تجاوز به دو نوجوان نشانه رحمت خداوند است!!!!!!
اگر به بچه های این بی همه کس هم تجاوز می شد باز هم این نطر را داشت؟؟؟ البته این قماش را

ناشناس گفت...

از قلم افتاده

البته این قماش را فهم و درک و انسانیت امری است نادر.

ناشناس گفت...

چه کینه و چه نفرتی از تعقل و درک دانش و تحول روح و جان دارند. هنوز هم در حالیکه که مردم به ریش این قبیل افراد با چنین افکاری می خندند و گاه مانند امروز ایران - ناچارند ظاهر سازی کنند- اما جماعت عقب مانده اصرار دارند حماقت خود را در اشکال مختلف بروز بدهند. خبر را بخوانید: بابک

ناشناس گفت...

و اما خبر
جواد محرابی٬ مدیر موسسه فرق و مذاهب در خصوص نرخ طلاق در بین طلاب حوزه گفته «پرونده‌های طلاقی داریم که خانم‌هایی از شوهرانشان شکایت کرده‌اند که این‌ها تلویزیون و انواع موسیقی را حرام می‌دانند و ما نمی‌توانیم در خانه تلویزیون استفاده کنیم. در چند سال اخیر، شاید نزدیک ۱۰۰ مورد داشتیم.»