۳۰ فروردین ۱۳۹۴

رجزخوانی های تند و تکراری ....*

«جواب بازرسی اماکن نظامی را با سرب داغ می‌دهیم»
حسین سلامی می‌گوید که ایران نه تنها اجازه بازدید از مراکز نظامی کشور را نمی‌دهد، بلکه اجازه تفکر درباره این موضوع را هم به کسی نمی‌دهد!. 
   صدام تکریتی هم از این حرفا میزد ولی آخرش مجبور شد همۀ بازرسی ها رو قبول کنه، تمکین هسته ای کردین پای لرز ش هم باید بشینین.>
<حاج آقا > حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در یک مصاحبه تلویزیونی با اشاره به مبحث مطرح شده در مذاکرات لوزان درباره بازدید از مراکز نظامی ایران، گفت  که «هر کس از این حرف‌ها بزند، جوابش را با سرب داغ خواهیم داد!».

سلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که پس از بیانیه لوزان، آمریکا در فکت شیت ارائه شده توسط خود اعلام کرده است که اجازه بازرسی از مراکز نظامی کشورمان را دارد، گفت: «بنده معتقدم که نه تنها اجازه بازدید کشورهای خارجی از مراکز نظامی ایران را نخواهیم داد بلکه ما اجازه تفکر پیرامون این موضوع را هم نمی‌دهیم حتی در رویاها و مخیله خود آن‌ها اجازه نخواهند داشت که از عادی‌ترین مراکز نظامی کشورمان بازدید کنند!».
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: «اجازه دادن به این که یک بازرس بتواند به پادگان ما سربزند همچون اشغال سرزمین است زیرا تمامی اسرار و رموز دفاع ما در مراکز نظامی ما تجمیع! شده است به همین منظور بیان این موضوعات حتی در سطح گفتگو نیز به معنای تحقیر ملی؟! خواهد بود».
حسین آقا سلامی اظهار کرد: «مطمئن هستم مردان دیپلمات ما دارای شجاعت، حیثیت، عزت و ایمان هستند که اگر دشمن بخواهد در این باره حرفی بزند اینان چنان مشت دیپلماسی بر صورت آن‌ها می‌زنند که با سرعت چند برابر صوت به پایتخت‌های‌شان بزنند و پیام <رژیم> اسلامی ایران را به دولت‌مردان خود بدهند!».
وی با بیان اینکه هرکس از این حرف‌ها (بازدید از مراکز نظامی ایران) بزند، جواب آن را با «سرب داغ» خواهیم داد، ادامه داد: «دشمن می‌گوید توافق‌مان با ایران بر اساس اطمینان نیست بلکه بر اساس راستی آزمایی است اما ما می‌گوییم هرگز براساس راستی آزمایی با دشمن توافق نمی‌کنیم چرا که بی‌اعتماد ما به آن‌ها بی‌انتهاست».

**
موضوع نظارت بر مراکز نظامی و تسلیحات موشکی جمهوری اسلامی از زمان آغاز مذاکرات هسته ای در دولت حسن روحانی محل اختلاف بوده و به برگی در دست مخالفان حل مناقشه هسته ای <رژیم> اسلامی تبدیل شده است و به نظر می رسد این موضوع می تواند به یکی از موانع توافق احتمالی این مذاکرات تا تیرماه سال جاری تبدیل شود.


هیچ نظری موجود نیست: