۲۹ خرداد ۱۳۹۴

< رژیم اسلامی ایران > دارد بطور دربست در اختیار جماعت عربده کش و اوباش سابقه دار قرار میگیرد.
یک مداح < سابقه دار > در مراسم تشییع جنازه شهدا خطاب به < رئیس دولت رژیم اسلامی > : اگر عرضه نداری برو کنار!.
بنا به گزارش شاهدان عینی، محمود کریمی<مداح>  در این مراسم در اظهاراتی تند و در مخالفت با تیم مذاکره کننده هسته‌ای، خطاب به حسن روحانی رئیس < دولت رژیم >  گفت: اگر عرضه نداری کنار برو!
به گزارش خبرگزاری‌ها، در میان سخنان محسن رضایی نیز عده‌ای شعار ٬نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا٬ سر دادند که دبیر مجمع تشخیص مصلحت برای دقایقی مجبور به توقف سخنرانی شد. در عین حال وقتی وی خواستار ٬گره نزدن آب خوردن با تحریم‌ها٬ شد و شعاردهندگان نیز به تشویق او پرداختند.
در این میان نیز برخی از مردم دست‌نوشته‌هایی را در دست داشتند که با برخورد زننده حزب‌اللهی‌ها و مصادره کنندگان خون شهدا همراه بود. این دست‌نوشته‌ها که با مضمون یادآوری به مسئولین برای جلوگیری از اختلاس و فساد مالی بود، بعضا با برخورد زشت افرادی که خود را «حزب‌اللهی‌ و دلواپس‌» می‌دانند، پاره و معدوم شد.
بر روی برخی از خودروها و اتوبوس‌هایی که کار تبلیغات این مراسم را برعهده داشتند، عبارتی مانند: ٬تجمع امت حزب‌الله برای اعلام انزجار از حضور زنان در ورزشگاه‌ها٬ نیز دیده می‌شد.
گفتنی‌است «محمود کریمی» مداح متمول  که برای نوحه‌سرایی در مجالس< عزا داری>  دستمزدهای چند ده میلیونی دریافت می‌کند، پیش از این به دلیل «هفت تیرکشی» در اتوبان شهید بابایی تهران بر روی خودروی یک شهروند تهرانی، به صدر اخبار رسانه‌ها آمد. در آن پرونده به هر شکل ممکن از شاکی خصوصی رضایت «اخذ» شد تا پرونده وی مختومه گردد، اما مدعی‌العموم که منتظر کوچک‌ترین اقدام از منتقدان نظام برای تشکیل پرونده قضایی است، از تشکیل پرونده قضایی به اتهام رعب و وحشت مردم، برای وی سر باز زد و محمود کریمی از محکومیت قضایی مصون ماند!!!.
محمود کریمی در این مراسم در اظهاراتی هتاکانه خطاب به رئیس < دولت رژیم >  و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: «مردمی که در وسط جنجال هسته‌ای در این مراسم حاضر شده‌اند آمده‌اند به کسی که می‌رود و می‌نشیند و می‌گوید توافق هسته‌ای کمتر از شهادت نیست، بگویند که اگر مردی یک ساعت بیا در شلمچه، <اشاره به جنگ ایران و عراق ، که بیشتر از بیست سال پیش اتفاق افتاد>...اگر مردی یک ساعت بیا در هور،‌ اگر مردی یک ساعت بیا در بید مجنون. اینجا می‌نشینی و توافق هسته‌ای و آب این مملکت را به تحریم ربط می‌دهی. اگر عرضه نداری برو کنار.»
این مداح متمول  دقایقی بعد نیز در سخنان خود نسبت به دیدار علی لاریجانی با هیات اروپایی به این دیدار و رفتار علی لاریجانی واکنش نشان داد. وی در اظهاراتی هتاکانه خطاب به علی لاریجانی گفت:
«خاک بر سرت بی‌غیرت.»
وی گفت: «این جوانان آزاده ما، آن جوان ۱۶ ساله ما،‌ وقتی اسیر شد و در اسارت بود وقتی آن خانم خبرنگار با سر باز رفت جلو تا با او مصاحبه کند، گفت بسم‌الله الرحمن‌الرحیم.... روح‌الله به ما یاد نداده با آدم بی‌حجاب مصاحبه کنیم!!!. برو هر وقت حجاب بر سر کردی برگرد.!!»
این مداح مدعی شد: «مسئولان ما چگونه به خود اجازه می‌دهید در نظام!!  اسلامی، حالا در بیرون هرکاری می‌کنید خودتان می‌دانید و خدای خودتان، آن‌هم اجازه نمی‌دهیم به شما. مسئولی که در <رژیم >  اسلامی به خاطر پز دادن مقابل یک دیپلمات با هزار قلم آرایش و سر باز و فقط یک کلاه نمادین بر روی سر می‌روی و با او حال و احوال و مذاکره می‌کنی!، خاک بر سرت بی‌غیرت.»نکته‌ای که بر زشتی حاشیه‌های این مراسم افزود، این بود که متأسفانه برخی رسانه‌های تصویری کشور که با بودجه عمومی و از بیت‌المال مردم اداره می‌شوند، دوربین‌های خود را روی همین گروه معدود حاشیه ساز «زوم» کردند تا القا کنند که گویی همه آن فوج تشییع کنندگان با این اندک شعاردهندگان و معدود سخنرانان همراهند.
 اما با وجود این مسائل واقعیت آن است؛ مردمی که در بهارستان به استقبال شهدای خود رفتند و حتی آنان که حضور نداشتند، از واقعیت‌ها آگاهند و سینه به سینه و دهان به دهان، تلاش سیاست بازان و مصادره کنندگان این پاسداشت ملی از شهیدان را نقش بر آب کردند.
sahamnews


هیچ نظری موجود نیست: