۰۷ تیر ۱۳۹۴

سر پل خر بگیری، گریبان خر اتمی < رژیم اسلامی > را گرفته اند تا بار آن را ببرند!.


"مال است، نه جان ، که آسان بتوان داد!"
تحریم های اقتصادی ایران، لقمه چرب و نرمی است که به این آسانی نمی توان آن را از دهان دولت های غربی بیرون کشید. 120 و بقولی 180 میلیارد دلار پول نفتی و غیر نفتی < ملت > ایران را تصاحب کرده اند و حالا به قول بعضی ها "مال است، نه جان ، که آسان بتوان داد!"
 سیاستمداران می آیند و مذاکراتی می کنند و به تفاهم هائی هم با < رژیم اسلامی > ایران می رسند اما وقتی باز میگردند به کشورهایشان، این بانکداران بزرگ اند که زیر تفاهم های آنها می زنند.
 حالا به این آسانی از پولی که مفت تصاحب کرده اند به این آسانی می گذرند؟ مگر ترکیه آن تریلی طلا و دلار ایران را که راهی سوریه و لبنان بود و مصادره کرد به ایران بازگرداند؟.
*  تمام هدایت کنندگان و مجریان درجه اول  سیاستی که چنین ثروت ملی را به باد داد و ایران را اینگونه اسیر شورای امنیت سازمان ملل کرد و زمینه چنگ انداختن بانکداران جهانی بر گلوی مردم ایران فراهم ساخت نباید محاکمه ملی شوند؟.
 آن رجز خوانی روز گذشته نخست وزیر فرانسه و شرط و شروط گذاری اش برای تفاهم نهائی اتمی با < رژیم اسلامی > ایران، بانگ او نیست، بانگ بزرگترین کنسرن ها و بزرگترین بانکداران فرانسه است که دستشان را تازه کرده اند در جیب عربستان سعودی و قطر و سیل اسلحه را می فروشند و پول نفت را می برند.
 همان ها که پول های ایران را هم نمیخواهند پس بدهند و در بورس های بین المللی با آن کار میکنند- سر پل خر بگیری، گریبان خر اتمی ایران را گرفته اند تا بار آن را ببرند!.  بر گرفته از سایت  پیک نت.

وزیر خارجه فرانسه برای توافق با ایران شرایطی قائل شد.
وزیر خارجه فرانسه پس از ورود به وین انتظارات قدرت‌های بزرگ از<رژیم اسلامی > ایران را چنین برشمرد: «چنانچه بازدید از سایت‌های نظامی ایران، ضروری باشد، این کشور باید با این موضوع موافقت کند.»
< رژیم >  اسلامی و رهبر آن تا کنون با تقاضای غرب مبنی بر بازدید از سایت‌های نظامی مخالفت کرده است، درحالیکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این امر را لازم می‌داند، با این حدس که احتمالا در گذشته در سایت‌های مزبور فعالیت‌هایی در ارتباط با تولید سلاح هسته‌ای صورت گرفته است.
شرط دیگر به گفته آقای فابیوس این است که ایران تولید و تحقیقات هسته‌ای خود را، حتی در عرصه مدنی، کاهش دهد. او تأکید کرد که توسعه فن‌آوری هسته‌ای ایران باید زیر مراقبت قرار گیرد.
وزیر خارجه فرانسه به عنوان سومین شرط یادآور شد چنانچه ایران از تعهدات خود در زمینه توافق هسته‌ای عدول کند، تحریم‌ها بی‌درنگ به صورت خودکار اعمال خواهد شد.

_________________________________________________________________________________

۱ نظر:

ناشناس گفت...

پاتوق حاج آقا و حاج خانم
در ایستگاه های خنک مترو تهران



در این روزهای گرم تهران، ایستگاه های مترو تهران خنُک ترین محل است و هادیان امور خانواده و ازدواج و پاسخگویان سئوالات شرعی مردم هم به همین ایستگاه ها پناه برده اند. خواهر محجبه یکطرف و برادران معمم طرف دیگر. از کدام مرکز ماموریت این هدایت را دارند معلوم نیست اما فاصله آنها از هم معلوم است. باندازه نشنیدن نجوای سئوال کننده. از جمله من که رفتم پرسیدم : خواهر زاده 9 ساله من خیلی ضعیف است و روزه هم می گیرد. مادرش نگران سلامت اوست. حاج آقا کمی فکر کرد و پس از تاکید بر واجب بودن روزه برای دختر 9 ساله گفت: خواهر شما می تواند ایشان را 22 کیلومتر از تهران ببرد بیرون که دراینصورت روزه خواهر زاده شما واجب نیست. آهسته گفتم: آخه روزه خواهرم هم باطل می شود. حاج آقا گفت: شما درباره خواهر زاده خودتان پرسیدید و من هم پاسخ آن سئوال را دادم. و سپس به نفر بعدی که با فاصله از من ایستاده بود اشاره کرد که بیاید جلو. یعنی من بلند شوم که او بنشیند! رفتم نزد خواهر محجبه و همین سئوال را از او کردم. احساس و ابراز همدردی اش بیشتر از حاج آقا بود و با لحن مادرانه ای گفت: طفلکی! خودت روزه می گیری؟ گفتم غیر از هفت روز ماه بله. گفت: خب هفت روز تو ببرش 22 کیلومتر بیرون شهر و 7 روز هم مادرش او را ببرد. از زن های همسایه هم کمک بگیرید تا ماه رمضان تمام شود!

به چند ایستگاه دیگر مترو هم رفتم، اما نه برای سئوال، بلکه برای فال گوش ایستادن. بیشتر سئوال مردها در باره صیغه و روابط جنسی بود. درباره سئوالات خانم ها نمی خواهم بنویسم چون خودم یکی از آنها هستم!