۱۶ اسفند ۱۳۸۸

تصادفات رانندگی امسال، سیصد هزار کشته و مجروح بر جای گذاشت!؟




خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهور(!) با اعلام اینکه‌ تصادفات 11 ماهه سال جاری 300 هزار کشته و مجروح بر جای گذاشته است، گفت: پیامدها و عوارضی که در پی بروز سوانح رانندگی بوجود می آید از جدی‌ترین معضلات کشور است


گفتنی است جاده‌های ایران پر‌حادثه‌ ترین جاده‌های جهان هستند. سالانه بيش از 400 هزار تصادف جاده ‌ای در ايران روی می ‌دهد و اين، کشورمان را در رديف اول حوادث مرگ ‌بار جاده ‌ای جهان قرار داده است. در این 400 هزار مورد تصادف جاده ‌ای در سال، بیش از 27 هزار نفر کشته می ‌شوند و شمار آنهايی که در این تصادفات دچار نقص‌ عضو یا معلولیت‌ و جراحت‌های جدی می‌ شوند، از 200 هزار مورد هم می ‌گذرد. این یعنی هر سال در ایران یک زلزله درست مثل زلزله بم و حتی با تلفاتی بیشتر روی می دهد



۱ نظر:

ناشناس گفت...

انرژی هسته ای ، حق مسلم مسلم مسلم ، ماست!!؟

________________

تونل بزرگراه پردیس به طور کامل فرو ریخت
سایت حکومتی تابناک: یکی از تونل‌های اتوبان تهران - پردیس که از سوی یک شرکت خصوصی ساخته شده و در مرحله بهره‌برداری بود، یک شبه فرو ریخت!!!!؟؟.

یک منبع آگاه با اعلام این خبر گفت: روز سه‌شنبه هفته گذشته مجری ساخت تونل تهران - پردیس با این تصور که ساخت تونل به پایان رسیده!!!!، محافظ‌های تونل را (که از قبل نصب شده بود) برداشتند و بلافاصله پس از این اقدام، تمامی تونل ریزش کرد.!!!!؟

وی با اشاره به خسارت‌های این ریزش افزود: در این حادثه حداقل 30 میلیارد تومان خسارت به بیت‌المال وارد شده است که البته مجری و پیمانکار این تونل باید در این‌باره جوابگو باشد.!!!!!؟؟

این منبع آگاه درباره دلایل این حادثه نیز اظهار داشت: عدم توجه فنی در نصب ترانشه تونل و اقدامات غیرکارشناسی و ناامن موجب ریزش کامل این تونل شد که البته وزیر راه(!!) و ترابری بارها(!!) و بارها (!!!)در دیدارهای سرزده خود از مراحل ساخت این تونل، نسبت به ضرورت رعایت اصول فنی، مهندسی و کارشناسی بویژه در خصوص ترانشه تونل(!!!) تأکید کرده بود که بی‌توجهی به این هشدارها، عواقب ناگواری به همراه داشت.


بوریا باف ؛ اگرچه بافندست
نبرندش به کارگاه ؛ حریر

بخور بخوری است آقا !؟
عزتی