۲۳ خرداد ۱۳۹۴

اظهار نظر فرمانده نیروی انتظامی رژیم اسلامی درباره ورود زنان به ورزشگاه ها
 در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه‌ها طبق قانون<؟!> اقدام می‌کنیم، هرچند که ممکن است برخی‌ها خرده‌ بگیرند ولی نیروی انتظامی مجری قانون! است.
به گزارش آنا، <حاج آقا > حسین اشتری صبح امروز در دیدار با <آخوند> مکارم شیرازی با اشاره به سه موضوعی که در انتصاب وی از سوی رهبر< رژیم اسلامی >  مورد توجه قرار گرفته بود، اظهار کرد: در این خصوص کارگروهی تشکیل شده است و تلاش می‌کنیم که نسبت به اجرای ماموریت‌های مشخص شده در این حکم توجه لازم را داشته باشیم.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی در بخش ارتقای اخلاق !! و مسائل معنوی !! در بین کارکنان نیروی انتظامی بیان کرد: توفیقات خوبی در این بخش به دست آورده‌ایم و برگزاری دوره‌های حفظ قرآن کریم و دوره‌های بصیرت از جمله اقدامات صورت گرفته است.!.
فرمانده ناجا با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی در خصوص ارتقای امنیت و آرامش در جامعه تصریح کرد: در مسائل فرهنگی! نیز تلاش می‌کنیم به وظیفه‌ای که بر دوش داریم جامه عمل بپوشانیم و طبق قانون به وظایفی که بر دوش داریم عمل کنیم..
وی به مساله ورود بانوان به ورزشگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص طبق قانون! اقدام می‌کنیم هرچند که ممکن است برخی‌ها خرده‌ بگیرند ولی نیروی انتظامی مجری قانون! است.
 اشتری به ممانعت از برگزاری برخی کنسرت‌ها اشاره و عنوان کرد: اگر این اقدام صورت می‌گیرد به دلیل عدم قانونی بودن این کنسرت‌ها بوده است! و با همه توان به اجرای قانون اهتمام داریم!.
وی تاکید کرد: نیازمند دعای خیر مراجع تقلید و بزرگان هستیم و تلاش می‌کنیم بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم!
.
_______
<*وقتی گفته های فرمانده نیروی انتظامی رژیم را با آنچه که به صورت زنده و واقعی در جامعه ، بخصوص با رعایت <قانون!> شاهدیم ، آدم را به یاد ضرب المثل معروف < کبکی> می اندازد که " سرش را دربرف فرو برده بود و .....*>
_________________________________________________________________________________

۱ نظر:

ناشناس گفت...

بورس قبر در رقابت با آپارتمان
قیمت قبرهای سه طبقه
و یک طبقه در بهشت زهرا



قبرهای دو طبقه و سه طبقه بهشت زهرا گران شده و قیمت ها بسته به دوری و نزدیکی فازها به جاده و مترو افزایش یافته است. برای نمونه در فاز 3 بهشت زهرا طبقات دوم و سوم قبرها هر کدام 350 هزار تومان بود که از مدتی پیش شده بود 700 هزار تومان و حالا براساس مصوبه شورای شهر هر طبقه شده 750 هزارتومان. یعنی قبر دو طبقه یک میلیون و 500هزار تومان! البته خانواده‌هایی که توانا پرداخت این پول را ندارند، پول قبر بصورت اقساط از آنها دریافت می شود.

کفن و دفن، فاتحه و مداح و... نیز 200 هزار تومان خرج داشت که حالا براساس مصوبه شورای شهر تهران شده 300هزار تومان. البته اینها نرخ فاز 3 بهشت زهراست. مثل خانه های خارج از محدوده تهران! والا، برای نمونه در فاز یک تا صد هر قبر 20 میلیون تومان قیمت دارد. در این منطقه نیز قیمت ها، اخیرا 5 میلیون تومان ترقی کرده است! یعنی پیشتر 15 میلیون تومان بود. معاون خدمات شهری شهرداری تهران به خبرگزاری ایسنا گفته است: تنها دو تا سه درصد خانواده فوتی‌ها درخواست دفن مرده خودشان را در این قطعات دارند.