۳۱ خرداد ۱۳۹۴

در سال ۸۴ رهبر < رژیم > اسلامی، و بسیاری از روحانیان از احمدی‌نژاد حمایت می‌کردند اما هیچ یک از آنها، خود را در خطاهای او شریک و مسئول نمی‌دانند!

رفسنجانی: روحانیت در معرفی و حمایت از احمدی‌نژاد مقصر است
پایگاه اطلاع‌رسانی رفسنجانی بخش‌های منتشر نشده‌ای از سخنان او در دیدار با مردم دزفول را انتشار داد که در آن به رئیس دولت قبلی و حامیانش به شدت انتقاد شده است.
 او می‌گوید در دوره احمدی‌نژاد اخلاق در کشور فروریخت.< بخوانید، فرو ریزی اخلاق در دوره<احمدی نژاد> به اوج خود رسید*>
اکبر  هاشمی   رفسنجانی ، <  رئیس  مجمع   تشخیص  مصلحت !>< رژیم اسلامی >  ایران، روحانیت را در تبلیغ محمود احمدی نژاد، رئیس دولت! سابق این کشور مقصر شناخت و برخی سیاست های اقتصادی دولت او را به تزریق سم به بدن تشبیه کرد.
به گزارش ایرنا، اکبر هاشمی رفسنجانی در سخنانی در جمع اهالی دزفول گفت رشد نقدیندگی  در  ۸  سال  دوران  ریاست < دولت >  محمود احمدی نژاد، مثل «مرض هاری» و سمی بود که به بدن تزریق شد و همه اش «شعار» بود.
هاشمی رفسنجانی همچنین گفت اخلاق، در دوران ۸ سال ریاست  < دولت >   محمود  احمدی  نژاد  آسیب   خورد.
 . < از فردای حضور در گورستان بهشت زهرا ، دروغ - فساد و پنهانکاری ، و..و... ، شروع  فروریزی اخلاق را نمایان و در نتیجه   در سالهای دولت فرصت طلب  احمدی نژاد به اوج خود رسید>،  او گفت: « این هشت سال دوره دولت سابق، آن موج بزرگ را بلند کرد برای اینکه اخلاق را فرو بریزد و ضربه کاری خوردیم.»
رئیس مجمع تشخیص مصلحت < رژیم اسلامی >  ایران گفت: «ما تا آن موقع آلودگی به آن شکل وسیع نداشتیم، چیزی بود که در همه جا دیده می شد در اینجا هم دیده می شد، (اما در آن ۸ سال) یک دفعه مردم مواجه شدند با یک چیزهای عجیب غریبی که عوامل زیادی دارد.»
هاشمی رفسنجانی در مورد بیکاری در ایران گفت: «ما در دولت سابق چیزهای عجیبی برایمان اتفاق افتاد. با تضادهای غیر قابل تصور. هرچه ارز می خواستیم داشتیم. معنای داشتن ارز یعنی پشتوانه اسکناس. هرچه اسکناس می خواستند چاپ کردند.»
به گفته او میزان نقدینگی زمانی که محمود احمدی نژاد دولت را تحویل گرفت صد هزار میلیارد تومان بود اما این رقم پس از پایان ۸ سال ریاست جمهوری!! وی به بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان رسید.
هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از سخنانش، درباره شعار های دولت محمود احمدی نژاد گفت: «مثلا می گفتند عصر ظهور و آمدن امام زمان است!!.
علنی نمی شود این حرف ها را زد ولی هنوز هم می زنند.... روحانیت هم انصافا مقصرند در معرفی او (احمدی نژاد) و حمایت از او که هنوز هم خیلی هایشان دست برنداشته اند.»
هاشمی رفسنجانی از مخالفان دولت محمود احمدی نژاد بوده است. محمود احمدی نژاد خانواده هاشمی رفسنجانی را به فساد اقتصادی متهم کرده بود. اختلافات این دو در دوران اعتراضات به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ افزایش یافت. اما  رهبر < رژیم >  اسلامی، در یک سخنرانی در سال ۱۳۸۸ گفته بود که نظرش به محمود احمدی نژاد نزدیک تر است!.
*****
* آنچه احمدی نژاد و دار و دسته اش در سالهای ( دولت ) اش انجام دادند ، مسلما و محققا بدون اجازه و فرمان آنها که برای < انگشت کردن توی بینی > هم دستور صادرمیکنند! ، نبوده است * 

_________________________________________________________________________________

هیچ نظری موجود نیست: