۱۵ مهر ۱۳۹۴

گل های با ریشه فرودگاه شیراز در دست بی ریشه گان < رژیم >
  روز دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ، استاندار فارس به همراه مقامات ارشد سپاه و ارتش و آخوندهای همراه، اقدام به کندن۷۰ شاخه گل با ریشه از محوطه فرودگاه شیراز کردند تا در برابر تابوت کشته شدگان فاجعه منا ادای احترام کنند!!.

 باید تصور کرد که تمامی مقامات استانی برای مراسم استقبال از پیکر قربانیان مراسم حج < منا > به فرودگاه می روند، بدون آنکه حتی یکی از آنها دسته گلی را از قبل تهیه کرده باشد. گویا در کل شیراز گل و دسته گلی یافت نشده است!.
 نگاهی به عکس ها و قیافه های آن ها که در جلو جمعیت چندین هزارنفره مردم ایستاده اند و بر تابوت ها، گل های ریشه کن شده را می گذارند، آدم را در حیرت فرو می برد.

 در حیرت این که، این ها دیگر چه موجوداتی هستند؟ آیا آنها در مراسم خویشاوندان خود که مرگ به سراغشان آمده باشد، این چنین رفتار می کنند؟... 

چنین استقبالی با < کندن >  گل های محوطه فرودگاه و در دست گرفتن گل های زرد ریشه کن شده، نه تنها نشان از بی  اعتنائی  مطلق  مقامات < رژیم >   به  درد  و  رنج  وابستگان  این  قربانیان  دارد،  بلکه  بیانگر  عمق  نگاه  دورویانه  بی  ریشه گان < رژیمی >  است که جان مردم برایشان هیچ ارزشی ندارد.

                                            ________________________________________
        bamschad.wordpress                                         

هیچ نظری موجود نیست: